5 نکته استراتژیک برای کمک به استارتاپ شما برای زنده ماندن COVID-19

مقالات تبلیغات را از این سایت دریافت نمایید

5 نکته استراتژیک برای کمک به استارتاپ شما برای زنده ماندن COVID-19

تا زمانی که جنگ جهانی اول به پایان برسد , بقا باید کانون اصلی برای آغاز کسبوکار باشد . در این راهنمای زنده ماندن , ما چند نکته را برای شرکت‌های نوپا و مدیران و مدیران ارائه می‌کنیم تا به آن‌ها کمک کنیم تا از بحران خارج شوند و در کنترل شرکت‌ها بمانند .
این بیماری با بحران مالی در ایران بسیار متفاوت است . همه شرکت‌ها در حال از دست دادن هستند , با افزایش ارزش برخی شرکت‌ها در بازار سهام و کسب و کاره‌ای خاص تقاضای بیشتر از آنچه برای آن‌ها تهیه شده‌است را تجربه می‌کنند . در واقع برخی شرکت‌ها در حال استخدام هستند .
در مقابل , بسیاری از کسب و کارها نمی‌توانند از کانال‌های توزیع و توزیع سنتی خود استفاده کنند و به طور موقت بسته شوند یا با تقاضای کاهش‌یافته مواجه شوند .
یکی از چالش‌های پیش روی شرکت‌های نوپا , مدیریت پول نقد است . بسیاری از برآوردها نشان می‌دهند که تا زمانی که یک واکسن پیدا و مورد تایید قرار نگیرد , احتمال دارد تا چند ماه طول بکشد ( در سناریوی مثبت ) . چنین افکاری به یک سوال اساسی منجر می‌شود : شرکت‌های نوپا چگونه می‌توانند در طول این مدت زنده بمانند ?
شرکت‌ها باید برای توسعه بیشتر آماده شوند . حفظ پول نقد برای این دوره به چند دلیل مهم است . در حالی که اکثر سرمایه گذاران معاملاتی دارند , برخی ممکن است .

طی سالیانی که امور تبلیغاتی شرکت های مختلف را انجام می دهد به این نتیجه رسده است که عمر کلیپ های تکراری تمام شده است و باید برای جذب مخاطب، از خلاقیت در کلیپ ها استفاده کرد تا مخاطب را جلو کلیپ میخکوب کرد. لازمه این خلاقیت در ابتدا نوشتن سناریو می باشد که خب این خود نیازمند نویسنده تبلیغات می باشد. شرکت طلوع فیلم سعی کرده، نویسنده هایی را دور هم جمع کند که اولین قدم برای تولید کلیپ خلاقانه را محکم بردارد، در قدم بعدی نیازمند کارگردان مجرب هست، این کارگردان باید بتواند سناریویی که تحویل میگیرد را بهش روح ببخشد و در جلو دوربین ان را پلان به پلان بسازد

علاوه بر این, بازار سرمایه‌گذاری نیز تغییر کرده‌است . ارزش‌گذاری به طور قابل‌توجهی پایین است , بنابراین کسب پول در کسب‌وکار به طور فزاینده‌ای مشکل خواهد بود . حتی برای شرکت‌هایی که در بخش‌هایی با تقاضای بالا ( مانند مراقبت بهداشتی ) عمل می‌کنند , اگر اندازه بازار محصول بیشتر از یک سال باشد , سرمایه گذاران محتاط‌تر خواهند بود . علاوه بر این, فرصت‌های مشخصی برای تولید کوتاه‌مدت پول نقد شده‌است .
برعکس , شرکت‌های نوپا با درگیر کردن بیش از حد در برنامه‌های جانبی کم‌تر از اهداف نهایی خود منحرف می‌شوند و می‌توانند بر توسعه مدل کسبوکار اصلی خود تمرکز کنند . برای چند ماه آینده , هدف این است که مطمئن شوید که می‌توانند شناور بمانند .
چالش پیش رو : تغییر برای دومین چالش در این بازار شامل تغییر ارزش هاست , بنابراین صاحبان کسب‌وکار باید انتظارات واقع‌بینانه داشته باشند . بازار سهام قبلا ً دچار سانحه شده , اما ممکن است پایین رود .
5 strategic tips to help your startup survive COVID-19
ارزشگذاری های راه‌اندازی نیز محافظه‌کار شده‌اند . جذب سرمایه و شرکت‌هایی که تلاش می‌کنند پول را افزایش دهند دشوارتر است . یک واقعیت برای سرمایه گذاران در مواقع بحران این است که بازده‌های مورد انتظار آن‌ها اغلب بسیار بیشتر از زمان‌های عادی است . در طول بحران مالی , بازده معمولا ً در مقایسه با دوره‌های زمانی کم‌تر , دو برابر می‌شود . در صورت امکان , ممکن است ارزش انتظار داشته باشد تا زمانی که بازار تاثیر این بیماری همه‌گیر را قبل از افزایش دوباره پول مشخص کند .
چالش پیش رو : پیچیدگی‌های رهبری سوم , رهبری پیچیده‌تر شده‌است . شفافیت و صداقت در مورد وضعیت کلید ایجاد , ایجاد و تعمیق اعتماد بین مدیریت و کارکنان است . هیجان‌زده می‌شود . برخورد با احساسات به اندازه نشان دادن همدلی و ایجاد احساس مرتبط است . مهم است که به ارزش‌ها و بینش نگاه کنید .

رهبران کسب‌وکار نباید نه تنها مربیان داشته باشند بلکه مربی است که در شرکت مشارکت نداشته و واقعیت کار شما را درک می‌کند . هدایت هدایت می‌تواند به خوب بودن ، سریع خود اندیشی برای رهبران کسب‌وکار و کمک به اتخاذ تصمیمات متعادل کمک کند .
مجبور کردن کارمندان کلیدی تجربه ضربه‌ای است . بازار کار برای استعدادهای عالی هنوز فعال است . این بحران انتخابی است و برخی از شرکت‌ها را به سختی تحت‌تاثیر قرار می‌دهد در حالی که برخی دیگر رشد می‌کنند . گذاشتن استعداد برتر باعث می‌شود که آن‌ها یک پیشنهاد خوب در جای دیگر پیدا کنند و زمانی که بحران تمام شود ، بر نمی‌گردند . این دلیل دیگری است که شرکت‌های نوپا می‌توانند برای سال آینده به صورت استراتژیک در مدیریت نقدی عمل کنند . اصول اساسی تبلیغات
چالش شماره ۴ : در حال تغییر به چهارم ، the از فضاهای کاری فیزیکی ، و به طور خاص ، فضاهای کاری و مراکز پرورش ، ممکن است تعامل اجتماعی داشته باشند . startups به مبادلات شخصی و اجتماعی شدید نیاز دارند تا خلاقیت و تجربه را تحریک کنند؛ فرصت‌های کمی برای ارتباط مستقیم و برخوردهای خود به خودی ممکن است رشد شرکت‌های نوپا را به خطر بیاندازد .
به منظور دستیابی به روابط اجتماعی موجود ، و یکپارچگی و بهره‌گیری از این جنبش digitalization به شرکت‌های نوپا کمک خواهد کرد تا از این بحران قدرتمندتر شوند .
چالش شماره ۵ : به عنوان محور پنجم را در نظر بگیرید ، چرخش مدل کسب‌وکار شما چیزی است که در طول این زمان در حال تغییر در نظر گرفته می‌شود . چندین شرکت نوپا در بخش‌های مختلف در حال تغییر روش ارائه ارزش برای گروه‌های مختلف مشتری در طول این بحران هستند . تفکر درباره قفل کردن در مشتریان موجود و ارائه ارزش به مشتریان جدید با احتمالا ً ویژگی‌های متفاوت ، کلید موفقیت است .
یک بررسی بیشتر این است که آیا هم‌کاری با رقبای مکمل ، و اینکه آیا منابع را ترکیب می‌کند تا محصولات جدیدی را راه‌اندازی کند که ممکن است تقاضای بیشتری داشته باشند. ما have ۳ D را دیدیم که برای تجهیزات حفاظتی و distilleries hand دست بکار برده شدند .
در طول بحرانی است که اقدامات مدیریت مسئول و رفتار سهامداران عادلانه به طور خاص قابل‌مشاهده است . تصمیم‌گیری سریع ، شفاف و عادلانه ، راه درازی را طی خواهد کرد .
این مقاله توسط فلیکس آرنت ، جان اف بعد از مکالمه دوباره منتشر می‌شود . استاد دانشگاه در کارآفرینی ، دانشگاه of ؛ دیوید کریک ، پل Desmarais ، استاد کارآفرینی و بازاریابی بین‌المللی ، دانشگاه اتاوا / دانشگاه اتاوا ، و Ricarda بی . Bouncken ، پروفسور ، استاد مدیریت استراتژیک و سازمان ، دانشکده بین‌المللی تحصیلات دانشگاهی of تحت لیسانس مهندسی خلاق . مقاله اصلی را بخوانید.

منابع:
imdb

thenextweb
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.