فیلم های کوتاه جذاب

مقالات تبلیغات را از این سایت دریافت نمایید

فیلم های کوتاه جذاب

چگونه فیلم های کوتاه جذاب برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم ؟
آخرین باری که ویدئویی را در شبکه های اجتماعی تماشا کرده اید کی بوده است؟

فیلم ها در رسانه های اجتماعی ، به ویژه در تلفن همراه ، به طور فزاینده ای محبوب می شوند. در طول یک سال گذشته ، مدت زمانی که مردم هر روز به تماشای فیس بوک لایو می گذرانند چهار برابر و فیلم های اینستاگرام 80 درصد افزایش یافته است. محتوای ویدویی جیست؟

برای ایجاد فیلم های جذاب رسانه های اجتماعی ، فیس بوک توصیه می کند فیلم هایی با حداکثر 15 ثانیه ایجاد کنید 2
Facebook Pages to Watch
. آسان تر به نظر می رسد؟ اما شما از کجا شروع می کنید؟

در این راهنما ، شما گام به گام یاد خواهید گرفت که چگونه فیلم های کوتاه در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید - از چند ثانیه تا چند دقیقه. ما همچنین ابزارها و مثالهای بسیاری برای کمک به شما در شروع کار آورده ایم.


چگونه فیلم های جذاب در شبکه های اجتماعی ایجاد کنیم
ایجاد فیلم می تواند از نوشتن پست وبلاگ یا طراحی تصویر چالش برانگیز باشد. اما آنقدرها که تصور می کنید دشوار نیست. در اینجا نحوه ایجاد فیلم های کوتاه موثر رسانه های اجتماعی به راحتی آورده شده است:
1. ایده پردازی کنید
اولین قدم ایده پردازی برای فیلم هایتان است. در اینجا سه ​​روش سریع برای تولید یک ایده وجود دارد:

به پست های برتر وبلاگ خود نگاه کنید
اگر مانند ما وبلاگ بنویسید ، احتمالاً گنجینه ایده های محتوایی را در وبلاگ خود خواهید داشت. پست های وبلاگی که مورد توجه مخاطبان شما قرار می گیرند ، احتمالاً محتوای بسیار خوبی برای فیلم های شما است. این استراتژی به ما کمک کرده است که فیلم های دوست داشتنی مانند این و این را ایجاد کنیم.

برای یافتن پست های برتر خود می توانید از Google Analytics خود استفاده کنید. به Behavior> محتوای سایت> همه صفحات بروید. شما باید چیزی شبیه به این را ببینید:
در گوشه بالا سمت راست ، محدوده تاریخ را به یک ماه افزایش دهید. یک چهارم یا یک سال هم خوب است.


به پایین صفحه بروید و تعداد ردیف های نشان داده شده را به 100 تغییر دهید.


Voilà! اکنون شما دارای 100 پست برتر وبلاگ در ماه گذشته (سه ماهه یا سال) هستید - و تعداد زیادی ایده محتوایی برای ویدیوی خود.

بیشترین مطالب را مطالعه کنید
گاهی اوقات ، پست های برتر وبلاگ شما بیشترین اشتراک را دارند. اما گاهی اوقات ، آنها نیستند. با استفاده از ابزاری مانند Buzzsumo می توانید بیشترین محتوای مشترک خود را پیدا کنید. همچنین می توانید بیشترین مطالب را برای هر موضوعی به اشتراک بگذارید!

برای یافتن بیشترین پست های به اشتراک گذاشته شده وبلاگ خود ، URL وبلاگ خود را در Buzzsumo وارد کنید.
لیستی از به اشتراک گذاشته شده ترین پست های وبلاگ خود را که از نظر تعداد اشتراک گذاری مرتب شده اند ، دریافت خواهید کرد.


همچنین می توانید نتایج را بر اساس سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی مرتب کنید. به عنوان مثال ، اگر قصد ایجاد یک ویدیوی فیس بوک را دارید ، می توانید لیست را بر اساس مشارکت های فیس بوک مرتب کنید. اکنون لیستی از پست های وبلاگ خواهید داشت که بیشترین اشتراک گذاری ، پسندیدن و نظرات را در Facebook ایجاد کرده اند.


فیلم های معروف مارک های مشابه را بررسی کنید
در آخر ، همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی به اطراف نگاه کنید تا ببینید چه موضوعاتی در حال حاضر محبوب هستند. با Facebook's Pages to Watch ، می توانید به راحتی پست های برتر صفحه های مورد علاقه یا مشابه Facebook خود را بررسی کنید.

برای دسترسی به Pages to Watch ، به صفحه Facebook> Insights خود بروید. بخش را در پایین برگه نمای کلی پیدا خواهید کرد.
با کلیک بر روی هر یک از صفحات ، پست های برتر آن را در هفته مشاهده خواهید کرد. پست ها باید ایده های محتوای ویدیویی را به شما ارائه دهند بسیار خوب است که به طور خاص از پست های ویدئویی مراقبت کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.