انواع تبلیغات کدام اند؟

مقالات تبلیغات را از این سایت دریافت نمایید

انواع تبلیغات کدام اند؟

با 10نوع از تبلیغات آشنا شوید

در " اعترافات یک مرد تبلیغاتی " ، دیوید Ogilvy نوشت : "آنچه شما در تبلیغات می‌گویید مهم‌تر از آن است که شما می‌گویید " به منظور داشتن بازاریابی واقعا ً موثر برای محصول و یا سرویس تان ، شما به یک پیغام با دقت تنظیم‌شده برای رسانه که انتخاب می‌کنید نیاز دارید . خوشبختانه ، با انفجار رسانه‌های دیجیتال ، حتی انواع دیگری از تبلیغات وجود دارد .

۱. تبلیغات نمایش
این شامل تبلیغات دیجیتال و روزنامه نیز می‌شود . تبلیغات دیجیتال نسخه به روز شده تبلیغات روزنامه هستند ؛ این همان مفهوم است ، اما در قرن ۲۱ ام . این به معنی خرید فضای آگهی در سایت‌هایی است که مورد توجه جمعیت شناختی شما قرار دارند . شما می‌توانید تبلیغات متنی را ایجاد کنید ، که اساسا ً شبیه تبلیغات رسانه‌های چاپی سنتی ، علامت شناور بالای سطح تماس و حتی کاغذدیواری هم با محصول یا سرویس شما در زمینه سایت است .
تفاوت عمده بین تبلیغات نمایش و تبلیغاتی که در روزنامه می‌بینید استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو برای رسیدن به مخاطبان هدف شما در زمانی است که به دنبال شما می‌گردند . این نوع تبلیغات به طور معمول برای هر کلیک پرداخت می‌شوند ، که به این معنی است که شما با کلمات کلیدی بیشتر در ارتباط با سرویس یا محصولات خود پیشنهاد می‌دهید و برای نتایج خود در بالای موتور جستجو کلیک می‌کنید . یکی دیگر هزینه " هزار " است ، که به معنی پرداخت نرخ ثابت برای نشان دادن در نتایج جستجو ۱۰۰۰ بار است.

فرآیند ساخت تیزر تبلیغاتی چیست؟

2.تبلیغات رسانه‌های اجتماعی
هر وب سایت‌های ارتباط جمعی به طور نسبتا ً ارزان تبلیغ می‌کنند . تبلیغات رسانه‌ای اجتماعی , نوع تبلیغ است که بر روی رسیدن به مخاطب هدف شما متمرکز است , با اینکه چقدر پول برای دیدن آن تنظیم می‌کنید و با آن درگیر می‌شوید . تبلیغات رسانه‌ای اجتماعی نوعی تبلیغات است که تبلیغات شفاهی زیادی تولید می‌کند . در صفحه فیس بوک خود چیزی را پست کنید که یک محصول رایگان ارائه می‌دهد اگر پیروان مانند و برچسب دوستی را برچسب بزنید - این نوع تبلیغ رایگان است که مردم را از آنچه که باید ارائه دهید آگاه می‌کند .

3.روزنامه‌ها و مجلات
این نوع تبلیغات سنتی هنوز هم موثر نیستند . ترکیب این نوع تبلیغات بین رسانه‌های چاپی محلی , ایالتی و ملی یک استراتژی تبلیغاتی بازاریابی بزرگ است . بسیاری از مردم هنوز به روزنامه صبح و یا دوست داشتن یک نسخه چاپی از مجله علاقه دارند . همچنین , اغلب رسانه‌های چاپی حضور دیجیتال دارند و می‌توانند این نوع تبلیغات را با نسخه مجازی آن ترکیب کنند .

4.تبلیغات در فضای باز
اکنون که تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی شده‌اند , روش بسیار زیادی برای ایجاد یک بیانیه موثر است . آگهی‌های حمل‌ونقل عمومی نوع دیگری از تبلیغات هستند که زیر چتر در فضای باز قرار می‌گیرند - محصول یا سرویس شما را در اتوبوس , تاکسی , سرویس دهنده دوچرخه و تبلیغ نشان می‌دهد . تبلیغ این روش به شما تشخیص بسیار خوبی می‌دهد زیرا این نوع تبلیغات هر روز در همه جا دیده می‌شود و فراموش کردن آن سخت است .

چرا باید تبلیغات کرد؟

5.رادیو و پادکست ‌ها
تبلیغات شفاهی نوعی تبلیغ است که اغلب به عنوان بخشی از برنامه رادیویی یا پادکست تکرار می‌شود . شما می‌توانید نوع سنتی تبلیغات ثبت‌شده را داشته باشید و یا شانس حمایت مالی نیز وجود داشته باشد . محدود کردن انواع پادکست ‌ها که مخاطب هدف شما از آن‌ها پیروی می‌کند یا اینکه آن‌ها بیشتر به آن گوش می‌دهند برای ایجاد نوع آگهی تبلیغاتی مانند و به یاد می‌آورید .

6.ایمیل مستقیم و فروش شخصی
ایمیل مستقیم یا هنر ارسال یک نامه فروش اجباری از طریق ایمیل به مخاطبین هدف شما می‌تواند یک بازگشت سالم برای سرمایه‌گذاری برای کسب و کاره‌ای کوچک ارائه دهد . نقطه شروع این است که بازار هدف خود را شناسایی کنید, سپس یک پیشنهاد فریبنده را برای همه آن چشم‌انداز ارسال کنید . اندازه‌گیری پاسخ‌ها به شما کمک می‌کند ببینید کدام نوع مشتری به این فرمت واکنش نشان می‌دهد , بنابراین می‌توانید از هدف‌گیری دقیق ‌تری با عکس بعدی تان استفاده کنید .
به طور مشابه , فروش مستقیم یا شخصی همچنان حوزه بزرگی از تبلیغات است , به خصوص برای شرکت‌های کوچک . یک فروشنده خوب می‌تواند از مهارت‌های خود برای متقاعد کردن مشتری برای خرید یک محصول استفاده کند . اگر فروشنده به طور خاص موثر باشد , مشتری به انتشار کلمه درباره محصول تان از طریق توصیه‌ها و ارجاع ادامه خواهد داد .

۷. تبلیغات ویدئویی یا تیزر تبلیغاتی
این نوع تبلیغ به مشتریان هدف خود در سطح دیجیتال می‌پردازد . یک ویدیو کوتاه ایجاد کنید و آن را در رسانه‌های اجتماعی خود پست کنید و یا برای داشتن آن در سایت‌هایی مانند یوتیوب ، هولو و بلاگ ها کار کنید . یک تبلیغ ویدیویی را می‌توان توسط متخصصان یک سازمان و یا حتی توسط تیم خانه شما ایجاد کرد - حتی اگر این تیم از خودتان تشکیل شده‌باشد .

۸. موقعیت یابی محصول
نوع تبلیغ او بیشتر و بیشتر دیده می‌شود . اگر شما یک میزبان پادکست برای اشاره به استفاده از محصول خود و یا پرداخت یک برنامه تلویزیونی برای ویژگی فردی که در مورد آن صحبت می‌کند و یا با استفاده از سرویس شما ، آن را تعیین می‌کند ، پرداخت کنید . همچنین می‌توانید با کانال‌های معروف یوتیوب در مورد این نوع تبلیغ صحبت کنید .

۹. فرآیند بازاریابی
پرداختن به اسپانسر یک تیم ورزشی و یا یک منفعت خیریه ، تحت بازاریابی رویداد قرار می‌گیرد . این نوع تبلیغات به این معنی است که یک بخش بزرگ از مردم نام برند شما را می‌شنوند و آن را با آن رویداد مرتبط می‌دانند . بسیاری از شرکت‌ها نیز به دنبال قراردادها برای این نوع تبلیغ هستند .

تبلیغات در مقابل بازاریابی

۱۰. بازاریابی ایمیلی
نوعی تبلیغ که بر روی مشتریان فعلی شما متمرکز است ، بازاریابی ایمیلی عبارت است از آن‌ها برای فروش تبلیغاتی یا خبرنامه ‌های متمرکز روی برند شما . بازاریابی ایمیلی یک تبلیغ وفاداری مشتری به روز شده و بسیار خوب کار می‌کند وقتی که شما با مشتریان به عنوان افراد داخلی با دانش مهم برخورد می‌کنید .
چندین راه برای استفاده از انواع تبلیغات وجود دارد که انواع تبلیغات وجود دارد . با تنوع بخشیدن به رویکردهای خود در دنیای سنتی و هم دنیای دیجیتال و نیز تمرکز بر بازار هدف اصلی خود ، در عین حال که کلمه خود را در مورد برند خود به افراد بزرگ بیان می‌کنید ، می‌توانید با جهش و bounds رشد کنید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.