محتوای ویدیویی برای برند تجاری

مقالات تبلیغات را از این سایت دریافت نمایید

محتوای ویدیویی برای برند تجاری

چگونه می توان برای هر بودجه محتوای ویدیویی برای نام تجاری خود ایجاد کرد

بیش از هر زمان دیگری ، محتوای ویدئویی در حال تبدیل شدن به روش مورد علاقه مشتریان برای کسب اطلاعات در مورد محصولات و مارک ها است. اما به عنوان یک کارآفرین با بودجه شخصی ، دشوار است که بدانید چه زمانی باید محرک تولید یک ویدیوی با بودجه زیاد باشید. خوشبختانه ، می توان از کم شروع کرد. در اینجا پنج چیز وجود دارد که من هنگام ایجاد محتوای ویدیویی برای نام تجاری خود یاد گرفتم.
uncaptioned

1. تیم خود را با بودجه خود رشد دهید


اگر بودجه زیادی ندارید ، از کم شروع کنید! هنگامی که من برای اولین بار نام تجاری خود را راه اندازی کردم ، من با یک تیم دو نفره برای محتوای ویدیویی شروع به کار کردم: من و یک فیلمبردار. او فیلم ها را فیلمبرداری و ویرایش کرد در حالی که من به عنوان مدل و فیلم نامه نویس بازی می کردم. محصول نهایی به اندازه کیفیت بالای من اگر یک تیم تولیدی کامل داشتم نبود ، اما به نظر حرفه ای می رسید و با این وجود دارایی های با ارزشی را به وجود می آورد که ما برای بدست آوردن مشتریان جدید ، آموزش های سایت و محتوای خود استفاده می کردیم. محتوای ویدویی جیست؟

با رشد بودجه ما ، من توانستم یک آژانس کامل خدمات با بودجه تولید بیشتر استخدام کنم. با بودجه اضافی ، ما می توانیم با نسبت های مختلف محتوا را ضبط کنیم ، مدل های واقعی را استخدام کنیم و از نور مناسب استفاده کنیم. اگرچه ممکن است برای بسیاری از گزینه های خلاقانه به آژانس خود اعتماد کنید ، درگیر کردن بازاریابی داخلی و تیم های خلاقیت مهم است. در داخل ، شناسایی چشم انداز و اهداف کلیدی مهم است قبل از اینکه با یک آژانس درگیر شوید. به این ترتیب ، تیم شما می تواند زمینه های آژانس را بر اساس معیارهای توافق شده ارزیابی کند و از استراتژیک بودن و مارک بودن آنها اطمینان حاصل کند.

2. قبل از شلیک همه چیز را برنامه ریزی کنید


فیلمبرداری می تواند شلوغ و شلوغ باشد. بدون داشتن یک برنامه کاملاً واضح ، وقت خود را از دست خواهید داد و در پایان به کارهایی کمتر از آنچه می توانستید برسید. هر جزئیات کمی باید برنامه ریزی شود ، از استوری بورد گرفته تا لیست شات. این نه تنها اطمینان حاصل می کند که دقیقاً همان چیزی را که می خواهید و می خواهید ، به دست می آورید بلکه کارایی بیشتری را ایجاد می کند و حتی ممکن است در پایان روز برای گرفتن فیلم اضافی وقت بگذارید.

در اینجا یک چک لیست ساده برای آماده سازی برای فیلمبرداری وجود دارد.

• بودجه: چقدر باید برای مطالب خود هزینه کنید؟

• چشم انداز و اهداف کلیدی: امیدوارید با فیلم خود به چه چیزی برسید؟ شاخص های اصلی عملکرد (KPI) شما کدامند؟

• مخاطب هدف: به چه کسی امیدوارید که به او برسید؟
تابلوهای داستانی: طرح کلی ، طرح و ظاهر فیلم ها را با تابلوهای داستانی مفصل برنامه ریزی کنید.

• Moodboards: پالت رنگ ، وضعیت نور و فضای مکان را مشخص کنید.

• فراخوانی تماس: مدل های خود را هفته ها قبل از فیلمبرداری پیدا کنید تا درگیری های زمان بندی را به حداقل برسانید و اطمینان حاصل کنید که به دنبال فیلم های خود هستید.

• موقعیت مکانی: مکانی را براساس سبک مشخص شده در تابلوهای خلق و خوی خود پیدا کنید.

• لیست عکس: این لیستی است که در روز فیلمبرداری استفاده خواهید کرد تا مطمئن شوید که هر عکس مورد نیاز برای هر فیلم را دریافت می کنید.

• اسکریپت: این یک شرح خط به خط از آنچه هر شخص در ویدیو می گوید است. شما به آن احتیاج دارید ، حتی اگر قصد داشته باشید روز شلیک بیشتر از دست بند باشید.

3. محتوای خود را متناسب با کانالهای هدف خود تنظیم کنید


قبل از شروع فیلمبرداری ، باید کانال های هدف خود را تعیین کنید. آیا برای محتوای YouTube یا تبلیغات اینستاگرام عکس می گیرید؟ آیا امیدوارید تبلیغات فیس بوک را اجرا کنید یا فقط فیلم های خود را در Instagram Stories قرار دهید؟ همه کانالهای شما نسبت های متفاوتی دارند ، بنابراین باید بر اساس آن عکس بگیرید.

همچنین باید در نظر بگیرید که کدام نوع از محتوا برای هر کانال بهترین است. به عنوان مثال ، YouTube برای آموزشها ، نسخه های نمایشی ، فیلم های آموزشی یا چگونگی نحوه استفاده ، که می تواند کمی طولانی تر و عمیق تر باشد ، بسیار مناسب است. فیلم های استوری مارک که برای یک کمپین تبلیغاتی بزرگتر ایجاد شده اند برای فیس بوک و اینستاگرام بسیار مناسب هستند ، اما در واقع نباید بیشتر از 15 ثانیه باشند و باید متن کمی داشته باشند.

4. زیرنویس را فراموش نکنید


قبل از تصمیم به ساخت فیلم ها ، در مورد چگونگی تماشای فیلم ها تحقیق کنید. حدود 85٪ از فیلم های فیس بوک بدون صدا تماشا می شوند. این رقم احتمالاً اکنون حتی بیشتر است ، زیرا محتوای ویدئویی به هنجار جدید تبدیل می شود و مردم آن را به روشی که قبلاً محتوای عکس - در محل کار خود در محل کار مصرف می کردند ، مصرف می کنند. به منظور ارزشمندتر کردن فیلم های خود ، زیرنویس یا متن لایه بندی اضافه کنید تا درک اینکه چه اتفاقی می افتد بدون افزایش صدا آسان باشد.

5. همه چیز نباید جلا داده شود


مردم عاشق مصرف ویدیو هستند ، اما به لطف Instagram Stories و Snapchat ، اکنون مشتریان با محتوای ویدئویی که لزوماً با کیفیت نیستند ، راحت ترند. شما باید تعادل درستی برقرار کنید. مشتریان ما داستان های اینستاگرام ما را دوست دارند زیرا احساس می کنند محتوای واقعی و دختر واقعی دارند. اما فیلم های مارک دار ما در YouTube و تبلیغات رسانه های اجتماعی همیشه جلا و حرفه ای هستند و ارزش تولید بالایی دارند. قاعده کلی من این است که اگر قرار است برای همیشه زنده بماند ، آنرا صیقل دهید. اگر قرار است کوتاه مدت زندگی کند ، یک ویدیوی ساده تر و خشن تر که با iPhone گرفته شده است ، می تواند برای مخاطبان شما معتبرتر باشد.

با شروع تولید بیشتر و بیشتر مطالب ، خواهید فهمید که چه قالب ها ، کانال ها و سبک هایی برای برند شما بهتر است. توجه کنید که کدام ویدیوها بیشترین بازدید را دارند و کدام یک از آنها تمایل دارندصاف مانند اکثر موارد ، هنگام اجرا بهترین شیوه های خود را شناسایی خواهید کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.