تیزر تبلیغاتی چیست؟

مقالات تبلیغات را از این سایت دریافت نمایید

تیزر تبلیغاتی چیست؟

این آگهی برای توجه فرد فریاد می‌زند اما نام برند وجود ندارد . وقتی از کنارشان رد می‌شوی با صدای بلند به طرف تو فریاد می‌زنند - آن‌ها خیلی آشنا به نظر می‌رسند , اما با این حال چیزی به جز وعده ملاقات دیگر فاش نمی‌کنند . گاهی اوقات آن‌ها در یک اتاق کار می‌کنند و گاهی اوقات از شما واکنش نشان می‌دهند . برای سربه‌سر گذاشتن است . اینها تبلیغات دست انداختن هستند .
در موریس , این سبک تبلیغاتی - که تمایل به تبلیغ برای یک محصول جدید دارد در عین حفظ علاقه مخاطب هدف هر روز را تحریک می‌کند و در عین حال نوعی وزوز دور تبلیغ را ایجاد می‌کند - دست انداختن به تازگی به جنون تبدیل‌شده . تبلیغات دست انداختن زمین برای آزار دادن مردم موفقیت‌آمیز بود . با این حال برخی افراد تبلیغ را به عنوان " هیاهوی بسیار در مورد هیچ چیز " تلقی می‌کنند .
اما چرا در برقراری ارتباط و تبلیغ یک محصول بسیار فانتزی وجود دارد ? امروزه تبلیغات به عنوان مهم‌ترین عامل در موفقیت شرکت محسوب می‌شود زیرا اکثر سازمان‌ها - کوچک و بزرگ - که به بازاریابی برای ایجاد علاقه مشتری متکی هستند , در استفاده مداوم از تبلیغات برای کمک به تحقق اهداف بازاریابی شرکت می‌کنند . یک سازمان می‌تواند بهترین ایده , محصول یا سرویس را داشته باشد, اما بدون ارائه موثر پیام‌های خود به بازار هدف , این ایده‌ها , محصولات و خدمات می‌توانند نادیده گرفته شوند .

تجهیزات لازم ساخت تیزر تبلیغاتی کدام اند؟

یک فعالیت خلاقانه موثر در شکل دست انداختن می‌تواند یک شرکت را از رقابت جدا کند و به مشتریان بالقوه خود تصویری از آنچه که برند را از رقابت متفاوت می‌سازد , به مشتریان بالقوه آن می‌دهد . این بدان معنی است که نام تجاری یا برند اولین چیزی است که وقتی دنبال محصولی در دسته مربوطه می‌شود , به سر آن‌ها می‌آید . علاوه بر این , با توجه به عدم تقارن اطلاعاتی که در بازار غالب است , تبلیغات ابزاری ارتباطی است که نمی‌تواند به مشتریان بالقوه علامت داده شود و تبلیغات را با توانایی آن برای ایجاد وزوز و تبلیغات شفاهی تضمین نماید .
اما حتی اگر تبلیغات شامل دست انداختن نقش تعیین‌کننده‌ای در موقعیت یابی محصول در ذهن مشتریان داشته باشد , آیا این نوع تبلیغات مردم را به خرید محصول تبلیغ‌شده می‌رساند ?
چرا باید تبلیغات کرد؟
بنابراین این نوع تبلیغات همیشه کارساز است ? آیا این نوع " وزوز " را ایجاد می‌کند که می‌خواهد علت آن باشد ? آیا این نوع " وزوز " را ایجاد می‌کند که می‌خواهد علت آن باشد ? تاثیر آن بر مردم و نحوه واکنش آن‌ها به آن چیست ?
آیا به عنوان منبع انگیزه برای مشتریان عمل می‌کند ? برای شناخت بیشتر این جنبه جالب از تبلیغات و بررسی این حوزه خاص تبلیغات , مطالعه‌ای در این زمینه با در نظر گرفتن تبلیغات خصمانه جدید در موریس انجام شده‌است . این مطالعه به کشف و ارزیابی این تکنیک خاص تبلیغات و کاوش در کهکشاناطراف چنین ابزاری می‌پردازد .

 تیزرهای تبلیغاتی از جنبه های متفاوتی برخوردار هستند، که سبک و نوع تبلیغات را مشخص می کنند. مهمترین موضوع در این قسمت این است که چه نوع سبک و قالبی برای تبلیغ یک محصول انتخاب شود که از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار باشد. این وظیفه را باید به یک فیلمساز تبلیغاتی باتجربه سپرد؛ که با استفاده از قالب های داستانی، نمایشی، طنز و … بهترین گزینه را برای تبلیغ یک محصول شناسایی نماید، و با آزمایش آن در نمونه ای کوچک مخاطبان را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهد. موسسه طلوع فیلم با دراختیار داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ایده پردازی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی و همچنین با استفاده از جنبه های زیبایی شناسی و انتخاب قالبی مناسب برای کار، انتظار کارفرما را به بهترین شکل ممکن محقق می سازد .



اهداف تیزر تبلیغاتی
فرضیه ۱ : H۰ : هیچ ارتباطی بین تبلیغات teaser و فرکانس خرید وجود ندارد .
H۱ : رابطه‌ای بین تبلیغات teaser و فراوانی خرید وجود دارد .
فرضیه ۲ : H۰ : هیچ ارتباطی بین تبلیغات teaser به عنوان منبع انگیزش و تصمیم‌گیری وجود ندارد .
H۱ : یک رابطه بین تبلیغ teaser به عنوان منبع انگیزه و تصمیم‌گیری خرید وجود دارد .
فرضیه ۳ : H۰ : هیچ ارتباطی بین اثربخشی teaser و سطح انتظار افشای آگهی وجود ندارد .
H۱ : رابطه‌ای بین اثربخشی teaser و سطح انتظار افشای آگهی وجود دارد .
فرضیه ۴ : H۰ : هیچ ارتباطی بین تبلیغ دست‌اول به عنوان ابزار ارتباطی و تصمیم‌گیری وجود ندارد .
H۱ : یک رابطه بین تبلیغ دست‌اول به عنوان یک ابزار ارتباطی و تصمیم خرید وجود دارد .
فرضیه ۵ : عدم وجود رابطه بین خود - مفهوم خریدار نسبت به تبلیغات انداختن و قصد خرید آن محصول وجود ندارد .
H۱ : رابطه بین خود - مفهوم خریداران نسبت به تبلیغات انداختن و قصد خرید آن محصول وجود دارد .
فرضیه ۶ : عدم وجود رابطه بین مذهب و قصد خرید وجود ندارد .
H۱ : رابطه بین مذهب و قصد خرید وجود دارد

استفاده از افترافکت برای تیزرهای تبلیغاتی

استفاده از نرم افزار افترافکت برخلاف کار آسان با آن، خروجی حرفه ای خواهد داشت. با افتر افکت شما علاوه بر این که می توانید از ویژگی های یک نرم افزار حرفه ای بهره ببرید ، نیازی نیست دوره های آموزش افتر افکت چند سطحی طاقت فرسا را هم بگذرانید.

تیزر تبلیغاتی

البته در صورتی که با استفاده از پروژه افتر افکت تیزر تبلیغاتی خود را بسازید کارتان بسیار ساده تر نیز خواهد بود. پروژه های آماده تیزر تبلیغاتی یکی از خدمات ویژه ای است که در نرم افزار افترافکت میتوانید از آن ها استفاده کنید.

حیطه کاری شما هرچه که باشد، از ساخت تیزر های عاشقانه و عروسی و ولنتاین باشد، تا تیزر های ورزشی و انواع تجارت ها در سایت جی اف ایکس دانلود می توانید پروژه افتر افکت تیزر تبلیغاتی خودتان را دانلود کنید و با استفاده از آموزش ها به راحتی تصاویر و عکس ها و ایده های خود را در قالب پروژه آماده افتر افکت تیزر تبلیغاتی پیاده سازی کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.