ویدیو جذاب ترین نوع محتوا

مقالات تبلیغات را از این سایت دریافت نمایید

ویدیو جذاب ترین نوع محتوا

به همین دلیل ویدیو جذاب ترین نوع محتوا است
Goon Facebook و از طریق خبرخوان خود پیمایش کنید. این احتمال وجود دارد که بیشتر پست های موجود در آن فیلم باشد. در واقع ، 8 میلیارد مشاهده ویدیو در روز خیره کننده است. فقط در فیس بوک. چرا این هست؟
2 در 1: فیلم حس شنیداری و بصری را ترکیب می کند
در حقیقت ، ویدئو دو چیز را گرد آورده است که مانند هیچ چیز دیگری توجه ما را به خود جلب نمی کند: حرکت و سر و صدا. هر دوی این ویژگی ها در انتقال پیام کارآمد نقش بسزایی دارند. در مقابل ، متن برای انتخاب لحن دلخواه ، به انتخاب خاصی از کلمات ، علائم نگارشی و نشانه های دیداری (یعنی شکلک ها) متکی است. محتوای ویدویی جیست؟
مغز ما فیلم را دوست دارد زیرا برای حفظ محتوای بصری بهتر از صفحه پر از کلمات برنامه ریزی شده است. طبق مطالعات ، بیننده به طور متوسط ​​95٪ از پیام را هنگام مشاهده به خاطر می آورد ، در حالی که فقط 10٪ از پیام را هنگام خواندن به خاطر می آورد.
Image for post

همه در 1: ویدئو همه انواع محتوا را در بر می گیرد

نکته جالب دیگر در مورد ویدئو این است که این فیلم توانایی در بر گرفتن سایر انواع محتوا را دارد. یک ویدیو می تواند شامل متن ، موسیقی ، عکس ، لینک و حتی پادکست باشد. توجه داشته باشید که مطلقا هیچ رسانه دیگری این توانایی را ندارد! این باعث می شود ویدیو سلطان تمام مطالب باشد.

همه آن را دوست دارند: بازاریابان و مصرف کنندگان ویدیو را پرستش می کنند
فیلم ها داستان نویسان عالی می سازند. آنها اطلاعات را قابل هضم تر و درک آنها آسان تر می کنند. به همین دلیل بازاریاب ها سعی می کنند تا حد امکان از ویدئو استفاده کنند. اگر از قبل توجه بینندگان خود را داشته باشید ، فروش برند شما آسان تر می شود. به علاوه ، افزایش مداوم اشتراک مطالب در رسانه های اجتماعی دو در طلا را برای مشاغل باز کرده است: 1. رسانه های اجتماعی اکنون بهترین راه برای دستیابی به مخاطبان شما بدون تلاش زیاد است. و 2. این امکان را فراهم کرده است که بازاریابی ویدیویی به سوددهی برسد. این آمار را بررسی کنید
87٪ از بازاریابان آنلاین از محتوای ویدئویی استفاده می کنند.
79٪ از کل ترافیک اینترنت در سال 2018 ویدئویی خواهد بود.
تجربه مثبت کاربر با یک تبلیغ ویدیویی احتمال خرید وی را 97٪ افزایش می دهد.
اگر بازاریابان از فیلم ها دیوانه هستند ، مصرف کنندگان حتی بیشتر از این هستند. طبق تحقیقات
کاربران 88٪ زمان بیشتری را در وب سایتی که دارای فیلم است صرف می کنند.
ویدیو 1200٪ اشتراک بیشتری نسبت به تصاویر و متن ایجاد می کند.
ویدیوهای حداکثر 2 دقیقه بیشترین جذابیت را دارند.
در کل: نتیجه گیری
غیرقابل انکار است: بازاریابی ویدیویی موثرترین نوع محتوا برای تبلیغ خدمات یا محصولات بصورت آنلاین است. همه کاره و سودآور ، ویدئو بهترین کوکتل برای تقویت تبدیل شما است. اگر هنوز از محتوای ویدئویی برای تبلیغ تجارت خود استفاده نمی کنید ، بهترین روش جذب مخاطب خود را از دست می دهید.
آماده ، تنظیم ، شلیک کنید!
نوشته شده توسط مونیکا کاروالیو ، مدیر رسانه های اجتماعی در zipstrr
zipstrr برنامه مورد علاقه شما برای ویرایش و همکاری فیلم است. این بارگیری و در Android + iOs رایگان است. برو
ما را در توییتر ، LinkedIn ، فیس بوک و اینستاگرام دنبال کنید تا از به روزرسانی های بیشتر درباره برنامه تلفیق ویدیوی ما مطلع شوید یا به روزرسانی های بازاریابی ویدیویی و استراتژی محتوا را بخوانید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.