5 نوع محتوای ویدیویی که هر بازاریاب باید بداند

مقالات تبلیغات را از این سایت دریافت نمایید

5 نوع محتوای ویدیویی که هر بازاریاب باید بداند

طبق نیویورک تایمز ، ما در حال ورود به "دنیای پسا متن" هستیم. چندرسانه ای به زودی بر هر کانال مسلط می شود. به عبارت دیگر ، استفاده از نوشتن برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود از مد افتاده است - و به سرعت.

به عنوان یک بازاریاب ، می دانید که این به معنای به روزرسانی یا حتی اختراع کامل استراتژی دیجیتالی شما است. اما دنیای چندرسانه ای می تواند احساس طاقت فرسایی کند. اگر می خواهید فیلم بسازید ، از کجا شروع می کنید؟

ابتدا توصیه می کنیم هدف خود را مشخص کنید. هدف خود را برای این ویدئو (یا مجموعه) در یک جمله توصیف کنید. محتوای ویدویی جیست؟

به طور کلی ، سه نوع اصلی فیلم وجود دارد:

آگاهی: رادار مشتریان خود شوید. این ویدیوها معمولاً دارای ارزش سرگرمی بالا و جذابیت گسترده ای هستند ، بنابراین تا آنجا که ممکن است افراد را به خود جذب می کند.

نامزدی: واکنشی را دامن می زند ، خواه این یک لایک ، نظر یا اشتراک باشد. فیلم های این دسته معمولاً مطابق با احساسات بیننده پخش می شوند.

تحصیلات: به مخاطبان خود چیزی بیاموزید. اگر مشتری های بالقوه را هدف قرار داده اید ، این ممکن است به معنای مطالعه موردی مشتری باشد. اگر مشتریان فعلی را هدف قرار داده اید ، می تواند یک ویدیو چگونه باشد.

اکنون که از هدف خود و انواع مختلف فیلم ها مطلع شدید ، بیایید در دسته های خاصی غرق شویم.

اطلاع

1. دور زدن

ویدئوهای خلاصه لیست هایی هستند که در اطراف یک موضوع تنظیم شده اند ، مانند "5 بهترین تشک یوگا" یا "6 رستوران که باید در آتلانتا امتحان کنید".

موثرترین آنها عبارتند از:

نسبتاً کوتاه: چهار دقیقه یا کمتر هدف داشته باشید تا مخاطبان خود را درگیر خود کنید
تصویری: فقط با دوربین صحبت نکنید ؛ در کلیپها یا عکسهای افراد ، محصولات یا مکانهایی که توصیف می کنید مخلوط شوید
متنوع: به بینندگان خود طیف وسیعی از گزینه ها را بدهید تا چیزی برای همه وجود داشته باشد
این خلاصه از Travelocity که دارای بهترین رستوران های سانفرانسیسکو است مثال خوبی است. سریع ، تند و سرگرم کننده است. و بینندگان Travelocity را با "سفر" مرتبط می کنند - به این معنی که دفعه دیگر که به تعطیلات می روند ، استفاده از سیستم عامل برای رزرو پرواز ، هتل یا بسته بیشتر است.

2. فرهنگ شرکت / دیدار با فیلم تیم

اگر می خواهید به مشتریان احساسات ، مأموریت و اعضای تیم خود را بفهمانید ، یک ویدیو که فرهنگ شما را به نمایش می گذارد یا چند نفر از اعضای تیم را معرفی می کند ، یک انتخاب مناسب است.

این فیلم ها به مردم کمک می کند تا درک کنند که چرا شرکت شما متفاوت است و وفاداری به برند آنها را تقویت می کند.

"دیدار با MailChimp: جوانا" یک مثال است. در این ویدئو ، یک توسعه دهنده جلوی MailChimp توضیح می دهد که چه کاری انجام می دهد و چطور روی کار می کند.

3. پشت صحنه

این عکس جالب و بدنام پشت صحنه را به یاد دارید؟
مردم عاشق حضور در اکشن پشت صحنه هستند. اگر بصیرت منحصر به فردی در مورد روند ، پروژه یا موقعیتی دارید که مشتری شما به آن علاقه مند است ، تهیه یک فیلم پشت صحنه (BTS) را در نظر بگیرید. این فیلم ها معمولاً کمتر از فیلم های سنتی جلا می خورند و فیلم های خام زیادی را در خود جای داده اند. به عنوان یک پاداش ، آنها برای هر دو مارک B2C و B2B کار می کنند.

به عنوان مثال ، RIV Now TYGA خود را با نام "Swap Meet" در پشت صحنه پست کرد ، روند خلاقیت و تولید را که در موزیک ویدئو هیپ هاپ / رپ انجام شد ، نشان می دهد.

در همین حال ، ConvertKit ، یک شرکت بازاریابی از طریق ایمیل ، یک فیلم پشت صحنه عقب نشینی شرکت خود را بارگذاری کرد.

4. مصاحبه

فیلم های مصاحبه معمولاً یک یا دو نفر را که در حال پاسخ دادن به سوالات هستند (که حدس می زدید) مورد توجه قرار می دهند. مصاحبه شونده باید کسی باشد که مخاطب شما از قبل می شناسد (تأثیرگذار ، سخنران مشهور ، نویسنده و غیره) یا کسی که او را نمی شناسد اما از شنیدن او لذت می برد.

این نوع ویدئو برای به اشتراک گذاشتن ارزش های شرکت شما و همسویی با شخصی جالب یا الهام بخش فوق العاده است.

از مصاحبه Anthropologie با Jacquelyn Jablonski ، یک مدل و فعال که با سخنرانی های غیرانتفاعی Autism صحبت می کند ، استفاده کنید. مصاحبه او به این دلیل است که به شدت با جمعیت شناختی اصلی انسان سازگار است.

5. فیلم / اسکیت طنز

دفعه دیگر که Super Bowl را تماشا کردید ، تعداد تبلیغات خنده دار را مشاهده کنید. بیشتر تبلیغات Super Bowl طنز است. و دلیل خوبی: ایجاد لبخند یا خندیدن به بینندگان باعث می شود که آنها احساس خوبی داشته باشند و نام تجاری شما دوباره قابل استفاده باشد.

این ویدیوی تقلیدی توسط Taulia ، سیستم مدیریت فاکتور و پرداخت را بگیرید. این مجموعه در تلویزیون "از شر کابل خلاص شوید" از Direct TV پخش می شود ، و یک کلیپ بالقوه خسته کننده ("در اینجا دلیل استفاده شما از Taulia است") را به یک کلیپ سرگرم کننده و به یاد ماندنی تبدیل می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.