تجهیزات لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی

مقالات تبلیغات را از این سایت دریافت نمایید

تجهیزات لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی

ممکن است متوجه شده‌باشید که تبلیغات ویدیویی آنلاین تنها در حال افزایش است . هر ساله , افراد بیشتری با تبلیغات ویدیویی آنلاین تعامل دارند .
حالا , اگر شما تا به حال به استخدام یک استودیو برای فیلم کردن چند آگهی برای شما نگاه کرده‌اید , احتمالا ً متوجه شده‌اید که آن‌ها کمی مسئول هستند . پس , ممکن است فکر کنید , چرا من این کار را در خانه انجام نمی‌دهم ?
اما این خیلی ساده نیست . آگهی‌های ویدیویی بزرگ به یک ایده تبلیغاتی خوب و تجهیزات ویدئویی خوب نیاز دارند - اگر شما لوازم مناسب ندارید , آگهی شما برای ارائه ارزش که به آن امید دارید نیست .
در انجام همه تبلیغات ویدیویی آنلاین برای تبلیغات آشوبگر در خانه , من کمی تحقیق درباره تجهیزات فیلم برداری مختلف انجام داده‌ام . از آنجا که شناسایی تجهیزات مناسب می‌تواند یک چالش باشد ( به خصوص اگر شما تجربه قبلی خود را با فیلم ندارید ) , بگذارید شما را از چند گزینه که در دسترس دارید , عبور دهید .
زمانی که برای خرید تجهیزات می‌آید , قیمت همیشه بزرگ‌ترین عامل محدودکننده است , بنابراین ما انتخاب‌های شما را با قیمت جدا خواهیم کرد .

تیزر تبلیغاتی چیست؟

ارزان
اگر به بودجه نسبتا ً پایینی نگاه می‌کنید ، باز هم می‌توانید یک ویدئوی مناسب را ایجاد کنید ، فقط کمی خون ، عرق ، و اشک لازم است . این تجهیزات ارزان‌تر به چیزهای بیشتری از شما نیاز دارند ، اما کیف پول شما .
دوربین اگر شما به انجام کارها برای ارزان‌ترین قیمت ممکن نگاه می‌کنید ، توصیه می‌کنم از یک iPhone ۷ Plus هم استفاده کنید . من ۷ Plus را توصیه می‌کنم چون اندازه دیافراگم دوربین متفاوت است ، یک کوچک‌تر و یک بزرگ‌تر ، که شما را قادر خواهد ساخت تا تنوع بیشتری در عکس‌های خود بگیرید ( عکس را به جای عکس کلوزآپ کنید ) .

این ویدئو باید ایده خوبی به شما بدهد که این تفاوت‌ها چگونه به نظر می‌رسند ( و به چند ثانیه تا ۱۵ ثانیه برای رسیدن به یک عکس خوب نگاه کنید ) .

مهم نیست که در حال فیلمبرداری چه چیزی هستید ، شما می‌خواهید یک لنز واید و کلوزآپ از دوربین شما مانند آن‌هایی که در iPhone ۷ Plus وجود دارند ، داشته باشید .
لطفا ً فقط بر روی دوربین خود زوم نکنید ، احتمالا ً از کیفیت عکسی که از آن می‌گیرید ، نخواهید بود .
اگر گفته شود ، لنزهای خارجی وجود دارند که شما می‌توانید برای دادن گزینه‌های لنز مختلف به گوشی خود آن را بخرید و به گوشی خود وصل کنید ، اما من این را در مورد قدرت خوب شنیده‌ام که اینها همه junk هستند . پولتان را بر روی آن‌ها هدر ندهید .
اگر شما قبلا ً یک گوشی با یک دوربین خوب بر روی آن دارید ، عالی است . برنامه مناسب را برای آن انتخاب کنید تا بتوانید به طور دستی تنظیمات خود را تنظیم کنید، چون تنها فیلم برداری از تنظیمات اتومبیل شما به هیچ جایی نزدیک نمی‌شود . من filmic Pro را توصیه می‌کنم . این تنها ۱۰ دلار است و کنترل بسیار زیادی از تنظیمات دوربین خود به شما می‌دهد .

انواع تبلیغات کدام اند؟

شنیداری
سپس ، حتما ً می‌خواهید مطمئن شوید که می‌توانید یک صدا خوب به دست آورید .
شما می‌توانید از هر یک از mic lavalier از Rode ( ۷۰ + یک app ) استفاده کنید تا از گوشی شما ثبت شود ( اگر بودجه بسیار تنگ باشد ) یا شما می‌توانید یک ضبط‌صوت دیجیتال ۴۰ دلاری را زیر ۱۵۰ دلار دریافت کنید . به یاد داشته باشید، چیزی که شما نیاز دارید به نوع فیلمی که دارید انجام می‌دهید بستگی خواهد داشت .

اگر می‌خواهید با یک نوع فیلم صحبت کنید , mic سواری خوب کارساز خواهد بود , اما اگر می‌خواهید انواع دیگر تبلیغات را فیلم کنید , احتمالا ً می‌خواهید از آن استفاده کنید. شما می‌توانید آن را در انتهای یک قطب قرار دهید و آن را نزدیک بگیرید و تقریبا ً مانند یک میکروفون رشد استفاده کنید . اصول اساسی تبلیغات

نور
در نهایت , شما قطعا ً می‌خواهید در برخی تجهیزات نورپردازی مناسب سرمایه‌گذاری کنید .
حداقل , من یک مجموعه نورپردازی سافت باکس مانند این را پیشنهاد می‌کنم که به شما اجازه می‌دهد تا سه نورپردازی نقطه‌ای را انجام دهید . در بیشتر موارد باید این کار را انجام داد .


این ویدئو چند نکته نورپردازی پایه‌ای دارد , و به شما نشان می‌دهد که چه نورپردازی و نورپردازی مناسب چه شکلی است .

نحوه نورپردازی سوژه شما یک قسمت تعیین‌کننده بزرگ از کیفیت پایان ویدئو شما خواهد بود ، چه در حال فیلمبرداری از افراد یا اشیا هستید .
به یاد داشته باشید، شما به یک روش برای رسیدن به تمام این نورها نیاز خواهید داشت ، بنابراین ممکن است بخواهید یک نوار قدرت ارزان بخرید و شاید برخی از سیم‌های رابط مطمئن شوند که همیشه قدرت دارند .

Extras
تا آنجا که دوربین ، صدا و نور حرکت می‌کند ، این به همان اندازه اساسی است که به دست می‌آید . با این حال ، احتمالا ً شما به برخی تجهیزات نیاز دارید تا عکس‌های خود را مانند یک سه‌پایه ثابت نگه دارید ( که قطعا ً زندگی شما را آسان‌تر می‌کند ، تنها یک حلقه گوشی را پیدا کنید ) و شاید یک حلقه ۳ محور ( ۳۰۰ دلار ) در صورتی که شما می‌خواهید عکس‌های چهره صاف و آرامی داشته باشید ( به آن به عنوان یک سه‌پایه فکر کنید ) .

به علاوه ، چیزی که مردم اغلب فراموش می‌کنند این است که شما به جایی نیاز دارید تا فیلم خود را ذخیره کنید . فیلم ویدئویی با کیفیت بالا ، یک تن فضا را به خود اختصاص می‌دهد ، بنابراین شما یک دیسک ذخیره خارجی می‌خواهید تا همه فیلم‌های ویدئویی شما را نگه دارد . برای ذخیره‌سازی ویدئو یک دیسک سخت خارجی به نام MyPassport ۱ . اگر در حال برنامه‌ریزی برای فیلم برداری هستید ، این کار باید شما را نگه دارد ، و تنها حدود ۶۰ دلار است .
به غیر از آن ، فاکتور در قیمت کارت‌های حافظه ، باتری‌های اضافی ( یا باتری‌های خارجی ) ، و اگر شما تلفن دوربین را که می‌خواهید داشته باشید ، نزدیک به ۱۰۰۰ دلار خواهید بود .
همه اینها به شما کمک خواهند کرد تا یک کیفیت خوب از ویدئو در یک بودجه نسبتا ً کم به شما ارائه کنند .

مزیت تبلیغاتی ویدیویی چیست؟
خارج از محدوده
اگر نمی‌خواهید بر روی یک گوشی هوشمند عکس بگیرید ، چیزهای کمی پیچیده‌تر می‌شوند . شما می‌توانید برخی از دوربین‌های ارزان‌قیمت را برای قیمت ارزان‌تر دریافت کنید ، اما همه آن‌ها هزینه اضافی برای لنز و تجهیزات اضافی دارند ، بنابراین من آن را در جایی که می‌تواند بهترین کیفیت تصویر را برای پایین‌ترین قیمت در اینجا به دست آورد ، خراب کرده‌ام .

دوربین
اگر نمی‌خواهید فیلمبرداری را از یک app انجام دهید ، باید یک دوربین بگیرید .
من از میان بسیاری از دوربین‌ها نگاه کرده‌ام ، و چیزی که به نظر می‌رسد برای عکاسی آسان تجاری در محیطی مناسب به نظر می‌رسد که در آن کنترل نورپردازی را کنترل می‌کند :

خود دوربین حدود ۱۰۰۰ دلار است ، اما لنزها بیشتر برای شما هزینه خواهند داشت . پیوندی که من در آن قرار داده‌ام شما را به یک معامله بسته با یک لنز خیلی خوب برای شما می‌فرستد که باید بیشتر نیازهای شما را برای ۱۵۰۰ دلار پوشش دهد .
اگر لنزهای بیشتری می‌خواهید ، به آن‌ها تحقیق کنید و به یاد داشته باشید که شما به دنبال لنز برای یک دوربین کوچک ۴ / ۳ هستید ( که یک سنسور کوچک‌تر از سنسورهای فول فریم است ) .
این دوربین می‌تواند در ۴ k فیلم بازی کند ( که به این معنی است که شما نیازی به خرید یک ضبط‌صوت خارجی نخواهید داشت ) و اگر به کیفیت بالا نیاز ندارید ( مثل این که شما فقط آگهی‌ها را برای یوتیوب یا فیس بوک می‌گیرید ) . این سیستم قابلیت‌های اجرایی زیادی دارد و استفاده از آن آسان است . صفحه نمایش لمسی نیز خوب است .

شنیداری
برای صدا ، من قطعا ً حداقل از این مقدار در (Tascam - ۴۰ ) در اینجا استفاده می‌کنم . یا اگر این کار را نکنید ، احتمالا ً می‌توانید با یک Rode Shotgun Pro Videomic Pro استفاده کنید . این حدود ۲۰۰ دلار است ، و کیفیت خوب خواهد داشت ، اما شما باید مطمئن شوید که هر صدایی که ثبت می‌شود ، رو به سمت دوربین است ( چون این یک میکروفن بر روی دوربین است ، مانند کسی که در بالای دوربین قرار دارد ) .


نورپردازی
وقتی نوبت روشن کردن می‌رسد ، احتمالا ً می‌خواهید با استفاده از چراغ Neewer بازی خود را افزایش دهید .

نوره‌ای Neewer کوچک و با قدرت باتری هستند ، که به شما نور زیاد و گزینه‌های فیلم برداری می‌دهد . فقط باید مطمئن شوید که آن‌ها را متهم می‌کنید . آن‌ها فقط زیر ۲۰۰ دلار هستند و باید کار بزرگی انجام دهند .

Extras
شما همچنین یک سه‌پایه خوب و با امیدواری به یک حلقه از یک نوع ( یا یک Zhiyun یا یک Ronin ) می‌خواهید . این ها هزینه‌های شما را تا حدود ۱۰۰۰ دلار افزایش خواهند داد ، اما آن‌ها به شما کمک خواهند کرد تا عکس‌های بهتری بگیرید .

شما به فضای بیشتری نیاز دارید تا فایل‌های شما را نیز ذخیره کنید ( به خصوص اگر در ۴ k عکس می‌گیرید ) ، و دوباره من the را توصیه می‌کنم ، اما با ۴ سل ذخیره . این یک معامله بهتر از نسخه ۱ سل است و شما ۴ x را برای تنها ۲ x قیمت ( ۱۲۰ دلار ) دریافت خواهید کرد .
یک‌بار دیگر ، کارت‌های حافظه لازم ، باتری‌ها ، و تجهیزات اضافی دریافت کنید ، و یک بسته ضبط ویدئویی بسیار خوب خواهید داشت .

سطح حرفه‌ای
اگر واقعا ً در مورد این که ویدئو تان چه شکلی خواهد بود ، جدی هستید ، این ابزارها بیش از پیش هزینه خواهند داشت . صادقانه بگویم ، ترین قسمت در اینجا خود دوربین است ، چون دوربین‌ها و لنزها تا یک تن هزینه دارند . با این حال ، آن‌ها کاملا ً ارزشش را دارند .

فراِیند ساخت تیزر تلویزیونی
ویدیو
برای یک دوربین با کیفیت بالاتر که هنوز هم یک معامله خوب است ، من واقعا ً شبیه سونی A۷s II هستم .

هنگامی که در رابطه با یک لنز ۲۴ - ۲۴ mm f / 2.8 خرید کردیم , برای شما حدود ۵,۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت . آن یک سنسور فول فریم دارد که باعث می‌شود تا عمق میدان کم ( برای یک ظاهر زیبا) خوب شود و این می‌تواند در نور کم به خوبی عمل کند .
شما می‌خواهید مطمئن شوید که باتری بیشتری برای آن خواهید داشت ، چون این دوربین به سرعت زندگی باتری را می‌جود . اما نگران نباشید ، باتری‌ها واقعا ً ارزان هستند ( زیر ۵۰ دلار ) . این دوربین کیفیت ویدئوی قاتل شما را به شما می‌دهد ، و به طور کامل گروه طرفداران adoring را گرد آورده‌است .
این دوربین در ۴ k به خوبی داخلی است، و تنظیمات اضافی برای امکان تصحیح رنگ بهتر دارد ، اما اگر شما تصمیم بگیرید که آن را می‌خواهید ، می‌توانید بیشتر به آن نگاه کنید .

شنیداری
زمانی که به نظر می‌رسد , در این سطح من یک h5 زوم را توصیه می‌کنم که حدود ۳۰۰ دلار شما را اداره خواهد کرد . من حتی می‌توانم این قطب شکوفایی را با کابل xlr داخلی برای راحتی ( حدود ۹۹ دلار ) و یک Sennheiser MKE ۶۰۰ shotgun ( 350 دلار ) بگیرم .
این به شما بیش‌ترین کنترل را بر روی صدای شما می‌دهد چون شما قادر خواهید بود آن را به آنچه که نیاز دارید بیان کنید ، در حالی که قادر به نگه داشتن زوم خود و تنظیم سطوح صدا از آنجا ، مانند آن مرد با کفش‌های خاکستری :

نور
نورپردازی تقریبا ً به اندازه دوربین یا صوت افزایش نمی‌یابد ( مگر اینکه به تجهیزاتی دسترسی داشته باشید که نیاز به یک گروه ویدئوی اندازه خوب داشته باشد ) , بنابراین من فقط می‌خواهم نورپردازی از هر دو بخش قبلی را پیشنهاد کنم . به این ترتیب , شما هر دو مزیت را خواهید داشت و با نورپردازی با باتری کار می‌کنید و شما می‌توانید هر کاری را که می‌خواهید انجام دهید .

بیشتر
اگر می‌خواهید در این سطح فیلم برداری را مد نظر داشته باشید , پیدا کردن یک سه‌پایه یک اجبار است , و باز هم حلقه محور را پیشنهاد می‌کنم . این یک کار بزرگ با شرکت سونی است و شما حتی می‌توانید از آن برای بیشتر دوربین‌های دیگر استفاده کنید .
این روش به سادگی تطبیق پذیری بیشتری نسبت به جرثقیل ایجاد می‌کند ( که فقط برای دوربین‌های نجومی ساخته شده‌است ) . با روشی که شما می‌توانید با دوربین کار کنید , با دوربین کار کنید , پس اگر شما نیاز به اجاره دوربین‌های بزرگ‌تر دارید , ایمن خواهید بود . دوباره , این حدود نیم دلار است .
در نهایت , ذخیره لازم را دریافت کنید , که باید تقریبا ً مشابه بخش آخر باشد , و سپس الزامات باقی مانده مانند کارت‌های حافظه , کابل کابلی برای صدا , و باتری‌های اضافی برای تمام تجهیزات خود را دریافت کنید .
شاید حتی فکرش را هم بکنم . اگر در خارج از دفتر خود فیلم برداری انجام دهید این کار برایتان بسیار ساده‌تر خواهد بود و شما خواهید دانست که همه چیز کجاست .
اگر همه این چیزها را به دست آورید , برای هر نوع تجاری که می‌خواهید , بسیار مناسب خواهید بود .

کلیپ تبلیغاتی چیست؟

نتیجه‌گیری
در نهایت , تجهیزات ضبط برای شما آورده شده‌است . بسته به نوع کیفیت فیلم برداری که سعی دارید تولید کنید , نیازهایتان نیز تغییر خواهد کرد .
البته , همیشه گزینه‌های بسیار بهتری وجود دارد , گزینه‌های گران‌قیمت‌تر در آنجا وجود دارد ( برای مثال , سلاح حماسه قرمز ۱ دلاری ) , اما من سعی کردم گزینه‌هایی ارائه دهم که عملی بودند تا صرف صرف .
به این ترتیب , اگر به شما کمک کنید که تجهیزات ضبط تصویری درست را انتخاب کنید, یا فقط به برخی توصیه در مورد تبلیغات در حالت کلی نیاز داشته باشید, بگذارید اینجا یا در قسمت نظرات بدانم . من عاشق کمک هستم !
disruptiveadvertising
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.