چرا باید تبلیغات کرد؟

مقالات تبلیغات را از این سایت دریافت نمایید

چرا باید تبلیغات کرد؟

تبلیغات همه جا است : شهرها تابلوهای تبلیغاتی را نمایش می‌دهند که آخرین تلفن موبایل g . تبلیغات شستشوی بدن به مردانی اطمینان می‌دهد که اگر از محصولات شرکت خود استفاده کنند آن‌ها را رد می‌کنند . آگهی‌های روزنامه پرواز به مدیران اجرایی قول می‌دهند که می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار سرعت - خواندن خود ترفیع بگیرند . برخی از روش‌های تبلیغ در حال پیچیده‌تر شدن هستند : یک مقاله نشریه سان سانفرانسیسکو شرح می‌دهد که انتظار می‌رود تبلیغات شبکه اجتماعی به بیش از ۱۰ میلیارد دلار برسد . با اینکه مصرف کنندگان ممکن است پیام‌های بازاریابی را بیش از حد ساده و گاهی آزار دهنده درک کنند , تبلیغات چندین هدف را سرو می‌کند .

تجهیزات ساخت تیزر کدام اند؟ 

افزایش درآمد هدف تبلیغات افزایش خط پایین کسب‌وکار است . تبلیغات به این هدف به روش‌های مستقیم و در عین حال زیرکانه دست می‌یابند . برای مثال , یکی از روش‌های تبلیغاتی ایجاد حس ناکافی در مصرف کنندگان است که تنها زمانی می‌تواند جبران شود که او خوب یا خدمات شرکت را خریداری کند . تاکتیک‌ها مانند این افراد را وادار می‌کنند که آیتم را بخرند , سود را بهبود بخشند. سوزان ک . جونز , نویسنده کتاب , " بازاریابی اینترنتی تجاری - تجاری " توضیح می‌دهد که شرکت‌ها اثر تبلیغات روی سود را با تحلیل اینکه چقدر صرف کمپین ‌های تبلیغاتی و مقایسه این رقم به درآمد کسب‌شده پس از تبلیغات می‌شود , اندازه‌گیری می‌کنند . این نسبت نیز برای ارزیابی سودآورترین بازارها برای تبلیغات استفاده می‌شود . برای مثال , جونز توضیح می‌دهد که چگونه ایمیل تجاری بازده بالاتری نسبت به بازاریابی اینترنتی غیر ایمیلی ایجاد می‌کند . اصول اساسی تبلیغات
تبلیغات وفاداری به برند , حس وفاداری به برند را القا می‌کند . نمایش یک محصول در یک آگهی تصاویر , ایده‌آل‌ها و شخصیتی را نشان می‌دهد که منطبق بر جمعیت شناختی هدف است . با هماهنگی نزدیک این ارزش‌ها , مصرف کنندگان بهتر با محصول ارتباط برقرار می‌کنند . بانک کسب و کارها بر این باور است که این ارتباط احساسی به معنای خرید محصول است . برای مثال , یک آگهی برای یک موتور سیکلت سبک ایتالیایی ممکن است جوانی را نشان دهد - چیزی که از قهوه در خیابان‌های ایتالیا لذت می‌برد . این تصویر ممکن است با زنان جوان همخوانی داشته باشد, آن‌ها را وادار به اتصال ( و ایده‌آل , خرید ) این محصول می‌کند .

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تبلیغاتی آگاهی از محصول نیز به منظور اطلاع‌رسانی به مصرف‌کننده در مورد ویژگی‌های product's ، هدف و عملکرد عمل می‌کند . این به خصوص برای شرکت‌های رونمایی از محصولات جدید و خلاقانه حیاتی است . شرکت‌هایی که موارد فنی را با ویژگی‌های پیچیده اجرا می‌کنند اغلب تبلیغات افراد را منتشر می‌کنند که از استفاده از این اقلام سو استفاده می‌کنند . مثال‌هایی از تبلیغات که آگاهی از محصول را ایجاد می‌کنند شامل بروشورها ، برنامه‌های آموزشی آنلاین و چگونگی پخش ویدئو است .
افزایش سهم بازار دلیل دیگر تبلیغات افزایش سهم بازار company's از یک صنعت خاص است . با افزایش تعداد مصرف کنندگان وفادار , شرکت در انعطاف‌پذیری قیمت product's انعطاف‌پذیری دارد . به بیان ساده , شرکت می‌تواند قیمت‌ها را با واکنش کم‌تر از مشتریان افزایش دهد . یک تاکتیک مورد استفاده برای افزایش سهم بازار ممکن است شامل ایجاد تبلیغات برای ارزش محصولات competitor's باشد . Commercials نشان می‌دهد که " مطالعات آزمایشی " اثربخشی محصولات در مقابل رقبا یک نمونه از این نوع تبلیغات است .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.