تبلیغات در مقابل بازاریابی

مقالات تبلیغات را از این سایت دریافت نمایید

تبلیغات در مقابل بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی مفاهیمی هستند که بسیاری از مردم برای توصیف یک چیز ، فروش یک محصول یا خدمات به بازار در نظر گرفته می‌شوند. با این حال ، آن‌ها مفاهیم متمایز هستند و درک تفاوت مهم است تا اطمینان حاصل شود که شما به هر کدام توجه داشته باشید . این مقاله به توضیح دو مفهوم کمک خواهد کرد تا شما بتوانید به طور واضح به بازاریابی و بازاریابی برای کسب‌وکار خود نزدیک شوید .

بازاریابی
بازاریابی به استراتژی‌ها و آماده‌سازی برای رسیدن به محصول یا سرویس تان برای فروش و شناسایی مشتریان هدف برای محصول شما اشاره دارد . بازاریابی یک فرآیند بلند مدت است که به موجب آن شما تعیین می‌کنید که چگونه می‌خواهید محصول خود را بسته‌بندی کنید و محصول خود را تبلیغ کنید و آن را طراحی کنید تا به بازار هدف که به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی آن هستید ، توجه کنید .
بازاریابی موفق شامل زمینه‌های مهمی برای مطالعه واضح بازار هدف تان است . نیازهای مشتریان شما کدامند ؟ چگونه آن‌ها را مورد خطاب قرار می‌دهید ؟ برای آن‌ها مهم است که چه قدر بر روی جنبه‌های مختلف محصول یا سرویس تان تمرکز کنید ؟ نیازها و محرک‌ها برای افراد در ۲۰'s اولیه آن‌ها بسیار متفاوت از افراد در ۵۰'s اولیه است ، بنابراین زمان برای ارزیابی جامع بازار هدف تان مهم است . تبلیغ و پیام‌رسانی شما باید به گروه‌های مختلف برسد ، متفاوت خواهد بود و برای اطمینان از یک فعالیت تبلیغاتی موفق باید اطمینان حاصل کنید که شما به طور موثر با این گروه‌ها ارتباط برقرار می‌کنید .

فیلم یا تیزر تبلیغاتی چیست؟

تبلیغات
تبلیغات به روند ارتقای واقعی محصول و یا خدمات شما به بازار اشاره دارد . تضمین اینکه شما به طور موثر محصول خود را به مشتریان هدف خود تحویل می‌دهید و با تاکید بر منافع آن‌ها در هنگام رانندگی موفق مهم است . بنابراین در جایی که بازاریابی شامل کار زمین تجاری و تحقیق درباره نیازهای بازار هدف شما است ، تبلیغ فرایندی است که به موجب آن شما در واقع با بازار هدف خود ارتباط برقرار می‌کنید .
برنامه‌های تبلیغاتی می‌توانند از طریق مکان‌های متعدد ، تلویزیون ، رادیو و یا آنلاین برای مثال به اشتراک گذاشته شوند و بخشی از تحقیقات بازاریابی شما مشخص کردن مناسب‌ترین محل برای مخاطب هدف شما خواهد بود . یک محصول می‌تواند تبلیغات آنلاین فوق‌العاده‌ای داشته باشد ، اما اگر تحقیق بازار شما سالمندان را به عنوان بازار هدف اصلی معرفی کرده‌است که احتمالا ً موثرترین استفاده از دلارهای تبلیغاتی شما نخواهد بود . برای بسیاری از مشتریان ، رسانه‌های اجتماعی در حال تبدیل شدن به یک نقطه تمرکز محبوب بیشتر برای تبلیغات تبلیغاتی هستند چون می‌تواند راه بسیار ارزانی برای دسترسی به بسیاری از کاربران مختلف باشد .

فعالیت‌های تبلیغاتی نیز در طول زمان به دلایل مختلف تکامل پیدا کرده‌اند . زمانی که محصولات و خدمات شما در بازار هستند ، اطلاعات بیشتری در مورد این که بازار هدف تان چه چیزی است ، کسب خواهید کرد . علاوه بر این ، اگر محصول شما محل‌های مختلفی مانند تلویزیون است ، که در ابتدا می‌تواند بسیار پر هزینه باشد ، ممکن است خودشان را برای شما باز کنند . اینکه چگونه به طور موثر محصولات و یا خدمات خود را تبلیغ کنیم چیزی است که باید مرتبا ً ارزیابی شود ( مثل تحقیقات بازار ) . اصول اساسی تبلیغات

تبلیغات در برابر بازاریابی
زمانی که هم تبلیغات و هم بازاریابی را مد نظر داشته باشید، مهم است که زمان را صرف پرداختن به هر دو جنبه فروش کامل محصول خود کنید . تحقیق بازار می‌تواند به صورت جامع انجام شود ، اما اگر تبلیغات تبلیغاتی در بازار هدف قرار بگیرند هرگز درباره محصول یا سرویس شما اطلاعی ندارند . بالعکس ، یک کمپین تبلیغاتی هوشمندانه می‌تواند راه‌اندازی شود ، اما اگر آن بازار را به نحوی نامناسب هدف قرار دهد محصول یا سرویس شما ممکن است فروش نشود . با نگاهی به هم تبلیغات و هم بازاریابی و ارتباط دادن تحقیقات بازار به تبلیغات خود ، اطمینان حاصل کنید که کارتان به طور موثر فروش کسب‌وکار شما را به موفقیت برساند .

تجهیزات لازم برای تولید تیزر 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.