استراتژی بازاریابی محتوای ویدیویی

مقالات تبلیغات را از این سایت دریافت نمایید

استراتژی بازاریابی محتوای ویدیویی

بهترین استراتژی بازاریابی ویدیویی برای رسانه های اجتماعی چیست؟
استراتژی های بازاریابی همیشه باید مورد بازنگری قرار بگیرند ، زیرا فناوری موجود در اختیار ما همچنان در حال تغییر و تحول است.

در حالی که بازاریابی ویدئویی مفهوم جدیدی نیست ، نحوه کار تیم بازاریابی برای ایجاد استراتژی خود همیشه در حال تغییر است.
محتوای ویدویی جیست؟

به لطف محبوبیت رسانه های اجتماعی ، تیم های بازاریابی در تلاشند تا تلاش خود را برای بازاریابی ویدیویی برای افزایش تعامل کلی در هر یک از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود تغییر دهند.
با چنین رقمی ، جای تعجب نیست که تیم های بازاریابی در مقایسه با محتوای سنتی تر ، تمرکز خود را به سمت ویدئو معطوف می کنند.

بازاریابی ویدئویی چیست؟


بازاریابی ویدئویی استراتژی طراحی شده توسط تیم های بازاریابی برای ایجاد ، نظارت و استفاده از فیلم ها به عنوان وسیله ای برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود برای مخاطبان هدف خود است.

ایده این است که اعضای مخاطب را با روشی ساده و آسان هضم با نام تجاری درگیر کنیم.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی چیست؟
بازاریابی شبکه های اجتماعی استراتژی تعامل با مخاطبان هدف شما از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است ، مانند:

فیس بوک
اینستاگرام
توییتر
اسنپ ​​چت
یوتیوب
While YouTube remains the king of video content, social media users are stating that they’re watching more videos on social media sites like Facebook.

افراد هفته ای چند بار از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، اگر نه روزانه ، بنابراین جای تعجب نیست که چرا بازاریابان به شدت روی افزایش تلاش های بازاریابی خود در این سیستم عامل ها تمرکز می کنند.

مواردی که باید هنگام ایجاد یک استراتژی بازاریابی ویدیویی برای رسانه های اجتماعی بدانید
ایجاد یک استراتژی بازاریابی ویدئویی برای رسانه های اجتماعی راهی عالی برای تعامل بیشتر با موارد زیر است که قبلاً در سایت های مختلف ایجاد کرده اید.

در حالی که YouTube سلطان محتوای ویدیویی است ، کاربران رسانه های اجتماعی اظهار دارند که در حال مشاهده فیلم های بیشتری در سایت های رسانه های اجتماعی مانند Facebook هستند.
ایجاد استراتژی بازاریابی ویدئویی برای رسانه های اجتماعی همان برنامه ریزی را دارد که هر استراتژی بازاریابی دیگر انجام می دهد:

اهداف خود را تعیین کنید


مخاطبان خود را تعریف کنید
"نوع" فیلم های مورد نظر خود را تعریف کنید - توضیح دهنده / زنده / مصاحبه / ارائه / بررسی محصول / تبلیغات ویدیویی
فیلم های خود را ایجاد و تنظیم کنید
آنها را به اشتراک بگذارید
موفقیت آنها را کنترل کنید
پس از اجرای طرح ، باید مطمئن شوید که ویدیوهای شما در دستورالعمل های پیشنهادی طول ویدیو قرار دارند.

به یاد داشته باشید ، بیشتر مردم دامنه توجه طولانی ندارند ، بنابراین اگر آنها برای هدفی خاص مستقیماً به سراغ شما نیامده اند ، پس می خواهید ویدیوی خود را کوتاه ، شیرین و مهم نگه دارید.

در اینجا طول فیلم های پیشنهادی برای هر پلت فرم رسانه های اجتماعی آورده شده است:

اینستاگرام: 30 ثانیه
توییتر: 45 ثانیه
فیس بوک: 1 دقیقه
یوتیوب: 2 دقیقه
اندازه گیری موفقیت در بازاریابی ویدیویی شما
شما استراتژی خود را ایجاد کرده اید ، ویدیوها را کنار هم قرار داده اید ، و آنها را با بینندگان خود به اشتراک گذاشته اید - حالا چه؟

وقتی زمان نظارت بر موفقیت ویدئوهای شما فرا می رسد ، می خواهید به سیستم گزارش تجزیه و تحلیل جداگانه هر پلت فرم اجتماعی مراجعه کنید.

از آنجا که فیس بوک و اینستاگرام دو بزرگترین سیستم عامل برای به اشتراک گذاشتن محتوای ویدیویی در حال حاضر هستند ، شما می خواهید صفحات تجزیه و تحلیل زیر را به دقت زیر نظر داشته باشید:

Facebook Analytics
Facebook Analytics با ارائه اطلاعات ارزشمند ، از جمله حفظ مخاطب ، مدت زمان مشاهده و تعداد افراد مورد نظر ، به کاربران این فرصت را می دهد تا ببینند که فیلم آنها چقدر خوب عمل می کند.
بینش اینستاگرام
بینش اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد تا اطلاعات مختلفی از جمله نمایش پست های منفرد و کلیک های انجام شده برای نمایه شما و همچنین اطلاعات پیروان و اطلاعات جمعیتی را مشاهده کنند.
آیا بازاریابی ویدیویی در شبکه های اجتماعی واقعا مهم است؟
با توجه به اینکه رسانه های اجتماعی بتدریج بیشتر مورد توجه سایت های مانند YouTube قرار می گیرند ، داشتن یک استراتژی خوب بازاریابی ویدیویی برای رسانه های اجتماعی واقعاً مهم است.

این نه تنها به جذب افراد بیشتر به برند شما کمک می کند ، بلکه باعث می شود که آنها مدت طولانی تری درگیر شوند که این هدف نهایی برای هر استراتژی بازاریابی است.

حالا چی؟
داشتن یک استراتژی بازاریابی ویدئویی برای رسانه های اجتماعی ضروری است ، اما شما نمی خواهید از استراتژی بازاریابی ایمیل خود غافل شوید.

به همین دلیل Campaign Monitor استفاده از ویدیوها را در کمپین های ایمیل خود آسان می کند. آیا می خواهید بیشتر بیاموزید؟ حتماً راهنمای ما را در مورد چگونگی افزودن ویدیو به مبارزات ایمیل خود بررسی کنید

اهمیت بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا مهم است نه فقط به این دلیل که برای ایجاد اعتماد، رهبری و رشد اعتماد در مشتری به کار می‌رود. بلکه به این دلیل است که از طرف مصرف‌کننده می‌تواند به یک عادت روزمره در زندگی تبدیل شود. این موضوع تاثیر زیادی در رشد سرمایه و پیشرفت آن برند یا کسب‌وکار دارد. قرن 21 ام را میتوان قرن رقابت کسب و کار با سرعت بالا دانست و بازاریابی به شیوه های قدیم، کسب و کارتان را عقب می اندازد.

اهداف بازاریابی محتوا

  • افزایش آگاهی از برند
  • افزایش آگاهی در مورد محصولات و خدمات
  • افزایش تعداد موقعیت‌های فروش بالقوه
  • ایجاد وفاداری در مخاطبان
  • افزایش فروش
  • مخاطبان مشتاق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.