فرآیند ساخت فیلم / تلویزیون تبلیغاتی

مقالات تبلیغات را از این سایت دریافت نمایید

فرآیند ساخت فیلم / تلویزیون تبلیغاتی

طرفداران فیلم سازان - وب سایت منابع درباره فیلم سازی و تکنولوژی به وضوح در مورد روند ایجاد یک آگهی تلویزیونی خوب توضیح می‌دهند . ما یک pdf تولید بردار تراست را در اختیار داریم . شما می‌توانید این را بدون هزینه دانلود کنید .
اگر در تبلیغات و یا ساخت فیلم برای تبلیغات کار می‌کنید , به وضوح اهمیت داشتن دارایی‌های تصویری در انبار بازاریابی دیجیتال خود را درک می‌کنید . بعد از همه اینها , ویدئوها % % سهام بیشتری نسبت به متن و تصاویر ایجاد می‌کنند . اما این مهم است که به خوبی از مراحل مختلف که به ایجاد ویدئوهای موثر و همچنین افرادی که ممکن است در طول فرآیند درگیر شوند , مطلع باشد .
توضیح کامل : مرحله به مرحله ساخت فیلم tvc / AD

تیزر تبلیغاتی چه چیزی هست؟

در اینجا افراد کلیدی هستند که به احتمال زیاد در طول تولید ویدئوی شرکت به آن‌ها برخورد می‌کنید :
تولیدکننده - مگر اینکه یک مشتری اهدا کننده اختصاصی وجود داشته باشد - تولید کننده تنها نقطه تماس بین شما و شرکت تولید است . تمام ارتباطات شما از طریق این فرد از ابتدای پروژه تا زمان نمایش فیلم نهایی و گاهی فراتر از آن اتفاق می‌افتد . تولیدکنندگان مسئولیت استخدام کارکنان تولید ، انتخاب مدیر ، گرفتن مجوزهای مکان ، برنامه‌ریزی ، انتخاب بازیگران و ارائه به روز رسانی منظم در پیشرفت پروژه را دارند .
کارگردان - مغزهای خلاق در پشت این پروژه . تصویری که در تصویر نهایی منعکس می‌شود . بنابراین ضروری است که آن‌ها نیازهای بازاریابی شما و نیز زبانی که نام تجاری شما می‌خواهد صحبت کند را درک کنند . لازم به ذکر است که او یک گوینده داستان است که باید به خوبی با صنعت فیلم آشنا باشد . showreel را بررسی کنید تا ببینید آیا آن‌ها مهارت لازم را دارند یا نه .
Cinematographer - آن‌ها lensmen متخصص هستند که تصمیم می‌گیرند از دوربین برای استفاده ، تنظیمات نورپردازی برای هر عکس و نیز تصمیم‌گیری در مورد این که کدام عکس باید گرفته شود ، تنظیم شود . یک cinematographer خوب می‌تواند فیلم‌های کوتاه و فیلم‌ها را شبیه به شاهکارها به نظر برساند .
copywriter - آن‌ها عبارت از masters هستند که اهداف بازاریابی خود را در عکس‌های فیلم قرار می‌دهند که با هم ترکیب می‌شوند تا صحنه‌هایی را شکل دهند که با هم ادغام می‌شوند تا داستان فیلم را شکل دهند . به یاد داشته باشید، ویدئو یک رسانه دیداری است ، از این رو یک copywriter خوب همیشه بر نشان دادن آن تاکید می‌کند نه فقط گفتن آن . هدف از تبلیغات چیست؟
ویرایشگر - آن‌ها بعد از این که عکس بعد از عکس گرفتن برای چسباندن عکس‌های خام به همراه یکدیگر برای آوردن داستان به زندگی ، وارد تصویر می‌شوند . شما به طور معمول با ویراستاران تماس نگیرید اگر چه نقش بسیار مهمی در آوردن داستان ویدئوی شما به زندگی ایفا می‌کنند .
MVO / FVO - صدای مرد و یا صدای زنانه بر روی هنرمندان صدای خود را به تصویر می‌کشد . آن‌ها را عاقلانه انتخاب کنید تا ویدئو واقعا ً موثر باشد .
( برخی از محصولات نیاز به آرامش یک صدا زن دارند در حالی که بقیه به صدای خشن مردانه نیاز دارند که حضار را به هم بزنند )
حالا که افراد درگیر در پروژه ویدئوی شما را می‌شناسید ، به مراحل ساخت یک ویدئو موثر برای شرکت خود نگاه کنید . اصول اساسی تبلیغات
هر تولید ویدئوی شرکتی - صرف‌نظر از اندازه آن - شامل ۴ مرحله زیر است :

مرحله ۱ : جلسه توجیهی
قبل از اینکه فیلم تان به کار مشغول شود ، آن‌ها انتظار یک جلسه توجیهی از شما را خواهند داشت . سوالاتی که از آن‌ها پرسیده می‌شود :
مخاطب هدف شما چه کسی است ؟
هدف بازاریابی بنیادی چیست ؟
فیلم شرکت در کجا نمایش داده خواهد شد - نمایشگاه ، رسانه‌های اجتماعی ، مشتریان ، تلویزیون ؟
مدت ویدئویی که به آن نگاه می‌کنید چیست ؟
شما چه سبک فیلم را ترجیح می‌دهید - اکشن زنده ، انیمیشن ، infographics ؟
بودجه شما چیست ؟
سعی کنید در هنگام پاسخ دادن به آن‌ها دقیق باشید . بررسی کنید که آیا هدف بازاریابی شما به وضوح توسط شرکت تولید فیلم درک شده‌است . و زمانی که برای مشخص کردن مخاطب تان صحبت می‌کنید بیش از حد حریص نباشید . تصاویری که مخاطبان کوچک‌تر را هدف قرار می‌دهند ، تشکیل این ناحیه را دارند . همچنین ، همیشه نشان دهید که چقدر حاضرید برای این پروژه هزینه کنید . هیچ نقطه‌ای در مورد لندن و تولید کننده توکیو وجود ندارد .
براساس تجربه آن‌ها از آنچه که بهتر عمل می‌کند ، شرکت تولید ممکن است پیشنهاد کند که شما به خاطر اقدام زنده یا انیمیشن و یا ترکیبی از هر دو ، درگیر بازیگران پرداختی یا عکاسی در مکان‌های واقعی باشید .
انواع تبلیغاتی کدام اند؟
نکته : گرافیک اطلاعات ممکن است برای نشان دادن محصولات / خدمات خود به مقدار زیادی مورد استفاده قرار گیرد . اما آن‌ها به احتمال زیاد مخاطبین خود را درگیر می‌کنند . چند نفر از infographics را دیده‌اید که ویروسی شده‌اند ؟
نتیجه این مرحله یک یادداشت مفهومی با جزئیات همراه با بودجه و زمانی است که توسط شرکت تولید به شما ارائه می‌شود . این سند باید به ایده منصفانه‌ای منجر شود که سبک ویدئو شرکت چه خواهد بود . زمانی که در شک ، درخواست ویدئوهای مشابه از سبک‌های مشابه را بپرسید . گاهی اوقات ، شرکت تولید ممکن است با شیوه‌های جایگزین فیلم ، هدف بازاریابی خود را حل کند . بر روی سبک ، بودجه زمانی و تنظیم توپ توافق داشته باشید .

مرحله ۲ : قبل از تولید
این مرحله برنامه‌ریزی است که در آن یک اسکریپت نویسی آماده می‌شود و سپس تکمیل ، مکان یاب بوسیله خدمه فیلم انجام می‌شود .
متعاقبا ً، یک برنامه تولید توسعه‌یافته است که یک برنامه کاری مفصل است که شامل برنامه‌ها ، لیست‌ها و مکان‌ها می‌شود .
اگر مدل‌ها و بازیگران نمایش داده شوند ، تولید کننده برای شما نوارهای آزمایشی فراهم می‌کند . همیشه روی استعداد کار کنید .

مرحله ۳ : تولید ویدیو
برنامه‌ای که در مرحله قبلی ایجاد شد در مرحله تولید به حرکت در می‌آید . عکاسی فیلم شرکت در شیفت ( ۹ ساعت ) در مکان‌هایی انجام می‌شود که توسط مشتری مانند کارخانه تولیدی & اداره می‌شود . اگر فیلمنامه نیاز به یک مکان تخصصی مثل خانه یا آشپزخانه داشته باشد ، یک استودیوی مناسب استخدام می‌شود و با کمک طراحان به کار می‌رود .
عکاسی از فیلم بلند مدت شامل خدمه حداقل ۱۰ نفر از جمله نور سفید ، هنرمند آرایش ، اپراتورهای دوربین ، کارگردان ، تولید کننده خط و غیره است . عکاسی ویدیویی یک فرآیند آهسته است که هر عکس باید به درستی روشن شود . پس از هر عکس حرکت زیادی از تجهیزات وجود دارد و بنابراین لازم است که پرسنل فیلم زمان کافی برای ثبت بهترین عکس ممکن اختصاص دهند .

مرحله ۴ : تولید پست
مرحله آخر در ایجاد ویدئوی شرکتی ، پس از تولید ، شامل ویرایش تصاویر گرفته‌شده ، ایجاد گرافیک و انیمیشن ، ترکیب موسیقی ، صدا - بیش از حد در صورت نیاز و اصلاح رنگ است . این فرآیند تکرار شونده منجر به "برش " مختلف فیلم می‌شود - از برش سخت تا برش نهایی - که با مشتری برای بازخورد به اشتراک گذاشته می‌شوند و تا زمانی که فیلم نهایی ایجاد شود ، مورد بازبینی قرار می‌گیرند .
تولید کننده ممکن است محصول نهایی شرکت را در فرمت های مختلف برای مشاهده رسانه‌های مختلف و تصمیم‌گیری در مرحله قبل از تولید فراهم کند . mp۴ فرمت جهانی ویدیو در تمام دستگاه‌ها است . همچنین ممکن است به یک نسخه Watsapp فشرده نیاز داشته باشید که می‌تواند به سرعت در سراسر سازمان گسترش یابد .
این راهنما کامل نیست اما باید به عنوان نقطه شروع برای مدیران زرنگ بازاریابی عمل کند تا درک کند که چه چیزی در دنیای رنگارنگ تولید ویدئو وجود دارد .
نویسنده این مقاله آقای سانی Verma است که فیلم بنیانگذار فیلم Rave ( www.ravefilmsonline.com ) است .
تبلیغات یا بازاریابی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.