4 دلیل عدم موفقیت کمپین بازاریابی شما

مقالات تبلیغات را از این سایت دریافت نمایید

4 دلیل عدم موفقیت کمپین بازاریابی شما

لیست ایمیل نسل اول شما یکی از چهار فاکتور برتر است که باعث شکست کمپین ‌های بازاریابی می‌شود .
این مساله در هر یک از پروژه‌های ایجاد شده من مطرح می‌شود و بسیاری از بحث‌های استراتژی اولیه تیم ما با مشتریان جدید .
پس بیاید آدرس را بررسی کنیم .

لیست ایمیل تان کثیف است .
آدرس‌های ایمیل درست نیستند . عناوین ارتباط گم شده‌اند . بخش‌بندی کمی وجود دارد . اگر لیست ایمیل شما کثیف باشد , اجتناب‌ناپذیر است که بازتاب پیدا کنید .
نه تنها میزان پاسخ ایمیل شما را کاهش می‌دهد, بلکه شما را در معرض خطر قرار می‌دهد . با یک لیست کثیف می‌توانید ارزیابی کنید که آیا پیام شما هدف قرار دارد یا خیر . تمیزش کن .
شما از یک لیست ایمیل خریداری‌شده استفاده می‌کنید .
من شخصا ً هیچ مشکلی با یک فهرست ایمیل خریداری‌شده ندارم اگر محتوای آموزشی ارزشمندی داشته باشید . بنابراین یک لیست ایمیل خریداری کرده‌اید . مساله واقعی این است که سرد است .
اگر فهرستی از تماس‌ها را در یک بخش خریداری کرده‌اید که به خوبی شناخته‌شده نیستید , باید قبل از دیدن شما , برای نام شرکت خود آگاهی ایجاد کنید . این نیازمند ثبات و زمان است . متاسفانه بسیاری از صاحبان مشاغل در زمان خود تسلیم شده‌اند .
لیست ایمیل شما خیلی قدیمی است .
قاعده کلی من این است که هر لیست ایمیل که در یک سال مورد استفاده قرار نگرفته , ریسک بالایی است . مردم حرکت می‌کنند . شرکت‌ها ادغام یا خارج می‌شوند .
اگر لیست ایمیل شما قدیمی است , قبل از استفاده از آن , آن را معتبر کنید . احتمالا ً ارتباطات خوبی در آن وجود دارد , اما شما می‌توانید مطمئن باشید کدامیک از آن‌ها هستند .
لیست ایمیل تان بسیار کوچک است .
اگر یک لیست بسیار بزرگ است و شما نمی‌توانید آن را مدیریت کنید . اندازه لیست شما ممکن است در تماس با شما باشد .
اگر شما کمپین ‌های بازاریابی برای شرکت خود را دوباره اجرا کنید , به یک لیست ایمیل نیاز دارید که به اهداف شما رسیدگی کند . برای مثال , اگر برنامه نهار و یادگیری را دوباره برنامه‌ریزی کنید , یک لیست به اندازه کافی بزرگ می‌خواهید تا شرکت کنندگان را تحویل دهید .
لیست ایمیل شما خیلی بزرگ است .
وقتی برای اولین بار با شرکت‌ها کار می‌کنیم تا برنامه‌های تولید را اجرا کنند , صاحبان کسب‌وکار و بازاریابان اغلب فکر می‌کنند که یک لیست ایمیل بزرگ‌تر بهتر است .
آن‌ها لیست ایمیل با هزاران تماس را می‌خواهند . اما بزرگ‌تر نیست .
براساس تعداد تماس , هدف را هدف قرار ندهید . بر روی ایجاد یک فهرست ایمیل از شرکت‌ها و افرادی که معیارهای خرید شما را احراز می‌کنند تمرکز کنید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.