5 مورد نیاز کاربر برای تبلیغات آنلاین

مقالات تبلیغات را از این سایت دریافت نمایید

5 مورد نیاز کاربر برای تبلیغات آنلاین

منصفانه است بگوییم که افکار عمومی به نفع اکثر تبلیغات آنلاین نیست - تحقیقات ما تایید می‌کند . در یک مطالعه اخیر , ما پاسخ‌های باز را برای درک آنچه واقعا ً باعث ایجاد یا شکستن یک تجربه تبلیغاتی آنلاین شده‌است , جمع‌آوری کردیم . از پاسخ‌های بالا که ما دریافت کردیم , بیشتر از نظرات منفی بود , همراه با بینش ما از یک سخنرانی توسط کریستین ماچ و جان بوید در کنفرانس تجربه کاربر گروه نورمن نورمن , ما توانستیم پنج نیاز کاربر را برای تعامل با تبلیغات تشخیص دهیم . این کار تبلیغات شما را کم‌تر غیرقابل‌تحمل خواهد کرد و حتی ممکن است مشتریانی مثل شما داشته باشد:
کنترل کاربر و قابلیت پیش‌بینی آن یکی از شیوه‌های اکتشافی قابلیت استفاده کاربر است . تعجب‌آور نیست که مردم زمانی شکایت می‌کردند که آگهی , تعامل را کنترل کرده و آن‌ها را وادار به انجام عمل می‌کند . در مقابل , هنگامی که آگهی با اقدام آن‌ها تحریک می‌شد و یا وقتی می‌توانستند از تعامل صرفنظر کنند , تاثیر مثبتی داشتند . اصول اساسی تبلیغات
به عنوان مثال , اگر کاربران دکمه‌ای را برای پخش یک ویدیو کلیک کنند و ویدئو با یک آگهی آغاز شود , آن‌ها کم‌تر از این که ویدئو توسط خودش بازی کند , کم‌تر آزرده شده بودند ( اتوپلی ) . علاوه بر این, با توجه به گزینه حذف یا اخراج یک آگهی , یک قابلیت ارزشمند بود که به کاربران احساس کنترل می‌داد .
به طور شگفت آوری , تبلیغات وجهی که کنترل کاربر را از دست می‌دهند و کار فعلی را قطع می‌کنند , در حالی که به کاربران نیاز دارند تا با آگهی تعامل داشته باشند یا با رد کردن آن و یا انتخاب یک تماس در داخل آگهی , از جمله مهم‌ترین انواع تبلیغات روی موبایل و روی رومیزی بودند .
مثال‌هایی از توضیحات کاربر : " بهترین تبلیغات آن‌هایی هستند که می‌توانید به سادگی روی آن کلیک کنید تا زمانی که در صفحه وب هستید آن‌ها را مشاهده نکنید . " من تبلیغات را دوست دارم . می‌توانم به آن نگاه کنم و تصمیم بگیرم که آیا می‌خواهم [ آن‌ها ] را باز کنم , اما وقتی این انتخاب را ندارم آزرده می‌شوم . " من از اینکه چیزی را در یک سایت جستجو کنم متنفرم . این مهمل است - من این را درخواست نکردم و دوست دارم حتی بیشتر از این شرکت بدم بیاید . " من به شدت از تبلیغات نفرت دارم که مجبور به مراقبت هستم. " پاسخ دهندگان خشنودی آنی اغلب از تبلیغات شکایت دارند که " تاخیر " یا " مسدود کننده " به محتوای مورد نظر را مسدود می‌کند . نمونه‌هایی از این تبلیغات شامل آگهی‌های تبلیغاتی , تبلیغات وجهی , و تبلیغاتی هستند که سرعت بارگذاری صفحه را کاهش می‌دهند . ناتوانی در رد یک آگهی مانع دسترسی به محتوای اولیه می‌شود. بار اضافی و تحویل محتوای تاخیری توجه را از وظیفه اصلی , افزایش بار شناختی , افزایش زمان بین تعامل و بازخورد معطوف می‌کنند و اغلب از تکلیف اولیه کاربر پشتیبانی نمی‌کنند .

اگر کارگردان یک پروژه ویدیویی فردی خلاق و باتجربه باشد ، ویدئویی که سرانجام به بیننده می رسد باعث ایجاد هیجان می شود (البته هیجان یک صفت کلی است و ممکن است به غم ، شادی ، ترس و غیره تقسیم شود). و در بسیاری موارد ، او آن را با دوستان خود به اشتراک می گذارد. به طور کلی ، عوامل تولید فیلم نقش اساسی در کیفیت تولید کار دارند. فرض کنید اگر فیلمبرداری یک پروژه شخصی مبتدی است ، تصویری که در نهایت به ویرایشگر می رسد غیرقابل استفاده است ، یا مهندس صدا ، ویرایشگر ، طراح مجموعه و غیره. عواملی که در شرکت طلوع فیلم بکار رفته است ، تولید لینک های تبلیغاتی تبلیغاتی پیوند به یک سایت خارجی. ، همه در رزومه های خود ، پروژه های فیلم و همکاری با مارک های برجسته دیده می شوند. http://ufotech.com.vn/


مثال‌هایی از توضیحات کاربر : " هر آگهی که یک صفحه را برای بار کردن یا خواندن مشکل می‌سازد , آزار دهنده است . " آگهی‌های تصویری پیش از ویدئویی که می‌خواهید تماشا کنید بسیار خوب است چون آن‌ها کوتاه هستند و گزینه‌ای برای پرش پس از چند ثانیه به شما می‌دهند .

قرار دادن این بعد به انسداد فیزیکی محتوای آن اشاره دارد . برای مثال , یک آگهی با پس‌زمینه تاریک محتوای اولیه را مبهم خواهد کرد , و یک بنر پایدار از نظر فیزیکی تعداد زیادی از پیکسل‌ها را در یک صفحه اشغال خواهد کرد , در نتیجه اطلاعات زیر را به خصوص روی یک دستگاه تلفن همراه فشار می‌دهد . از طرف دیگر , تبلیغ در راه‌آهن درست مانع از استفاده از محتوای اولیه نمی‌شود و در موقعیتی است که به طور معمول برای تبلیغات استفاده می‌شود . پاسخگویان اغلب از تبلیغات " فضا " یا " پوشش " محتوای مطلوب شکایت داشتند . 4 دلیل عدم موفقیت کمپین بازاریابی شما
مثال‌هایی از نظرات کاربران : " من از تبلیغات آشوبگر بیزارم . آگهی آنلاین نباید بیش از یک آگهی مجله استاندارد باشد . یعنی نباید فلاش زد, درخواست اقدام کرد , یا در وسط مقاله قرار داد . به هر طرف یا پایین‌تر بهتر است . من به ارتباط با طرف و در پایان صفحات خود علاقه دارم . نمی‌توانم بگویم چرا , اما من دوستشان دارم و خیلی بیشتر از هر جای دیگری روی آن‌ها کلیک می‌کنم . چون تبلیغات شیطانی ضروری هستند , باید وجود داشته باشند . من می‌توانم آگهی‌ها را تحمل کنم که فقط در سمت راست صفحه نمایش می‌نشینند و هیچ کاری نمی‌کنند . تبلیغات در وسط فیس بوک خوب هستند , مگر اینکه من آن را اغلب ببینم . پیش‌بینی‌پذیری پیش‌بینی با توانایی کاربر برای پیش‌بینی رفتار و پاسخ یک سایت ارتباط دارد ( و مربوط به توانایی کاربر در کنترل ) است . تعاملات غیرقابل‌پیش‌بینی معمول شامل تصاویری هستند که زمانی شروع به بازی می‌کنند که کاربر روی صفحه جدیدی بازی می‌کند ( در نتیجه انتظارات کاربران را نقض می‌کند ) , یا متنی که فقط بعد از شروع نمایش " بازی " صریح " بازی می‌کند .
داده‌های درجه‌بندی ما نشان می‌دهد که تبلیغات به شدت قابل‌پیش‌بینی بوده و به راحتی به عنوان تبلیغات شناخته می‌شوند .
نمونه‌هایی از توضیحات کاربر : " من از زمانی که تبلیغات در وسط یک صفحه قرار می‌گیرند متنفرم , در حالی که در حال خواندن آن هستم و باعث می‌شود که جای خود را گم کنم . " حداقل آشوبگر هایی هستند که هیچ سر و صدایی ایجاد نمی‌کنند و یا به خوبی در جدول زمانی رسانه‌های اجتماعی جای می‌گیرند . ویدئوها ناگهان شروع می‌شوند وقتی که به یک صفحه می‌روید , می‌تواند بسیار مخرب باشد و به طور ناگهانی ناگهان . این همچنین اگر در ملا عام باشید و حجم شما خاموش نباشد , شرم‌آور است . ارتباط مربوط به این است که آیا تبلیغ مربوط به اهداف یا علایق کاربر است یا خیر. تبلیغات مربوطه کم‌تر آزار دهنده نسبت به تبلیغات کاملا ً بی‌ربط هستند . برای مثال تبلیغات رسانه‌ای اجتماعی و آگهی‌های تبلیغاتی مبتنی بر " لایک های قبلی کاربر " هستند - که این احتمال را افزایش می‌دهد که تبلیغات مشابه علایق کاربر باشد .
این اثر فقط تا یک نقطه صادق است . تبلیغاتی که " خیلی " مرتبط هستند معمولا ً ترسناک و مزاحم می‌شوند و ارزش درک شده شان را از دست می‌دهند . علاوه بر این, اگر تبلیغات زمانی مرتبط باشند , اما دیگر مرتبط نیستند ( آیتم قبلا ً خریداری شده‌است یا کاربر دیگر نمی‌خواهد ) , ارزش آگهی ( و برند ) کاهش می‌یابد . آن کفش‌های قرمز رنگی که در هر وب سایت می‌بینید به سرعت آزار دهنده می‌شوند و پس از چند هفته باعث عصبانیت می‌شود .
لینک‌های مرتبط با تعریف , مرتبط با هدف فعلی کاربر هستند . تعجب‌آور نیست که آن‌ها حداقل از نوع ad - هم روی موبایل و هم روی رومیزی بودند .
نمونه‌هایی از توضیحات کاربر : " و من می‌دانم که بسیاری از مردم فکر می‌کنند که داشتن آگهی با مواردی که به دنبال آن بوده‌اید ترسناک است , اما من آن را دوست دارم ! من همیشه وقتی آگهی را برای محصولی که دنبال آن می‌گشتم , غیر ضروری می‌یابم , بهتر است به جای آن محصولات مشابه را نشان دهند . " راه خراب کردن کریسمس ! "
الزامات کاربر Violating افزایش Annoyance همانطور که در بالا توضیح داده شد ، براساس نظرات کاربر ، ما ۵ عامل را شناسایی کردیم که به احتمال زیاد بر آزار کاربران تاثیر می‌گذارد . مهم‌ترین تکنیک‌های تبلیغاتی در مطالعه ما حداقل ۳ مورد از این پنج عامل را نقض می‌کند . برای مثال ، تبلیغات مودال کنترل را از طریق قطع کردن کار فعلی و نیاز به کاربر برای اتخاذ یک اقدام صریح به منظور رد کردن آن‌ها از دست می‌دهد . آن‌ها همچنین محتوای مورد علاقه را پوشش می‌دهند و معمولا ً غیرقابل‌پیش‌بینی هستند .
تبلیغات ویدئویی که انتظارات کاربر از قابلیت پیش‌بینی را نقض می‌کنند ، ناگهان شروع می‌شود ، تکان‌دهنده و خجالت‌آور است . اغلب آن‌ها او را وادار به جستجو در اطراف می‌کنند و سعی می‌کنند منبع صدا را پیدا کنند و راهی برای بستن آن پیدا کنند. ویدیوی Autoplay کاربر را از کنترل نمایش محتویات ( آگهی زمانی که سیستم دیکته می‌کند ، نه وقتی کاربر کار می‌کند ) و با اضافه کردن یک گام اضافی به تاخیر می‌اندازد : مکان منبع صدا را پیدا کنید، آن را ببندید و به محتوای اولیه ادامه دهید .
این تمرین را می‌توان به طور گسترده به همه انواع تبلیغ اعمال کرد : هرچه تعداد انتظارات نقض شود، احتمال اینکه تبلیغ مورد نفرت قرار گیرد بیشتر خواهد بود. با توجه به این نکته ، شرایط کمتری مورد تخطی قرار می‌گیرد ، احتمال بیشتری وجود دارد که تبلیغ تحمل شود . بنابراین اگر افراد حرفه‌ای UX تا as تبلیغاتی را ایجاد کنند ، در عین حال با استفاده از اطلاعات زمینه‌ای برای ارایه تجارب معنی‌دار در زمان مناسب ، در نهایت منافع کاربر را برآورده می‌کنند . در اینجا برخی دستورالعمل‌های عملی وجود دارد که ممکن است به افراد حرفه‌ای در فعالیت‌های طراحی کمک کند :
مودب باشید . اطمینان حاصل کنید که کاربر به دیدن اطلاعات ارایه‌شده راضی باشد .
طراحی‌های فعلی خود را در نظر بگیرید و شرایطی را که آگهی‌های شما ارائه می‌شوند را مشخص کنید . آیا حرف خوانندگان تان را وسط یک جمله قطع می‌کنند ؟ آیا آن‌ها در حالی که مشتری شما مشغول انجام کار دیگری است ، به یک monologue قابل شنیدن وارد می‌شوند ؟ به طور خلاصه وانمود کنید که آگهی‌های شما مهمان ناخوانده هستند . شما نمی‌خواهید که مهمانان ناخوانده وارد شوند ، بدون اطلاع قبلی ، و قبل از اینکه بدانید آن‌ها چه کسانی هستند ، وارد یک سخنرانی آماده شدند . اجازه دهید کاربر هنگام گوش دادن تصمیم بگیرد . از صدا و یا ویدیو اتوپلی استفاده نکنید . از modals برای بارج به روی وظایف اصلی کاربر استفاده نکنید . از محیط پیرامون خود استفاده کنید تا به تبلیغات خود اجازه دهید تا خود را بشناسند ، به طوری که کاربران شما بتوانند با آن‌ها در ارتباط باشند و با آن‌ها تعامل داشته باشند .
تحویل محتوای اولیه را به تعویق نیندازید .
کاربران خود را کم نکنید . زمانی که کاربران شما ممکن است برای اطلاعات جدید باز باشند تایید کنید ؛ معمولا ً این اتفاق زمانی رخ نمی‌دهد که آن‌ها در سایت شما پیاده شده‌اند . صبر کنید تا آن‌ها در اطراف گردش کنند و برخی از مطالب مورد علاقه خود را پیدا کنند ، اعتماد خود را جلب کنند و سپس تبلیغات را ارائه دهند . با قرار دادن آگهی در سمت راست و یا پایین صفحه نمایش دهید . اگر تبلیغ شما آن‌ها را قادر می‌سازد که به سرعت بیشتر به محتوای مورد نظر برسند ، ممکن است بیشتر تمایل به دیدن آن داشته باشند، اما یک قدم اضافی با نام دیگر این واقعیت را که هنوز یک گام اضافی برای رسیدن به محتوا است ، تغییر نمی‌دهد .
اولویت‌بندی تعاملات با ارزش بالا هنگام در نظر گرفتن تبلیغ تبلیغ .
درحالیکه سهامداران شما ممکن است اصرار کنند که تبدیل‌های اولویت بالاترین اولویت هستند ، این یک مسیولیت طراح است که اولویت‌های کسب‌وکار را با اولویت‌های کاربر متعادل کند . اگر ارزشمندترین صفحه کاربری شما برای intracontent advertising و محاوره وجهی persuasive مورد استفاده قرار گیرد ، از پتانسیل انتقال پیغام اشتباه آگاه باشید : این که درآمد شرکت مهم‌تر از اهداف کاربران شماست . به هر حال ، ما حتی نمی‌توانیم اهداف تجاری را تا زمانی که اهداف کاربر را به دست آوریم ، شروع کنیم .

conventions های سکو را در نظر بگیرید ؛ هر گونه شگفتی ناخوشایند را محدود کنید .
زمانی که با یک مشتری احتمالی آشنا می‌شوید ، اساسا ً یک رابطه مشتری جدید و ایجاد اعتماد را ایجاد می‌کنید . رفتار غیرقابل‌پیش‌بینی و غیرقابل‌پیش‌بینی ( در یک شخص یا در یک محصول ) اعتماد به زمان را کاهش می‌دهد . در تلاش برای خلاق بودن ، گاهی طراحان تعاملات را ایجاد می‌کنند که ناخوشایند و jarring . به منظور برنده شدن و قرار دادن مشتریان جدید در راحتی ، آن‌ها را آسان کنید تا محتوای اولیه و تبلیغات شما را تعیین کنند . اگر کاربران مطمئن باشند که می‌توانند چیزی را که به دنبالش هستند پیدا کنند ، در حالت راحتی شناختی خواهند بود ، و احتمال بیشتری وجود دارد که به آگهی‌های شما اعتماد کنند .
با محتوای اولیه رقابت نکنید . آن را تقویت کنید .
ارتباط می‌تواند سخت باشد ، اما اگر کاربر شما به یک تکه از محتوا نگاه می‌کند ، به جای رقابت با آن ، به نفع شما است که محتوای فعلی را تقویت کند . استفاده از اطلاعات شخصی کاربر به طور بالقوه مفید است ، اما ریسک تحمیل و حتی ruins تعطیلات و شگفتی‌های روز تولد برخی از کاربران و خانواده‌های آن‌ها را اجرا می‌کند . چه چیزی بیشتر از این وجود دارد : این که یک کاربر هنوز به آن قابلمه که در هفته گذشته در حال خرید آن است نیاز دارد ؟ یا اینکه ممکن است کاربر به مقاله‌ای که در حال حاضر در حال مطالعه است علاقمند باشد ؟ از محتوای فعلی به عنوان مبنایی برای چگونگی شکل دادن محتوای آگهی خود استفاده کنید .
نتیجه‌گیری حتی با اینکه بحث ما در این مقاله بر تبلیغات حزب سوم متمرکز بوده‌است ، این رهنمودها به همان اندازه برای تبلیغات خود سایت برای محصولات و خدمات خود کاربرد دارند . در حقیقت ، ارتقای خود به احتمال زیاد باعث ایجاد عدم اعتماد و تنفر خواهد شد اگر این کار به شدت انجام شود ، زیرا کاربران هیچ‌کس را به جز شرکت شما برای هر گونه ناراحتی که توسط شرکت شما برانگیخته است ، ندارند .
برای تبلیغات معمولی ، سرزنش برای هر گونه ناراحتی کاربر بین محل میزبانی تبلیغ و تبلیغ نام تجاری به اشتراک گذاشته می‌شود . هر دو طرف تمایل به اجتناب از خصومت با مشتریان خود دارند :
این وب سایت در نهایت ترافیک را از دست خواهد داد اگر کاربران تصمیم بگیرند که درد و رنج اعمال‌شده توسط تبلیغات پرخاشگرانه به زحمتش نمی‌ارزد . کاربران وفادار راهی برای ایجاد یک کسب‌وکار پایدار در اینترنت هستند ، اما اگر تبلیغات عملا ً راهشان را از طریق ( یا بالاتر ) نشان دهند ، وفاداری را افزایش نخواهید داد.
اگر کاربران به طور مداوم از تبلیغات آن نفرت داشته باشند ، برند اعتبار منفی خواهد داشت . چرا باید یکپارچگی یک برند را از بین برد و آن را کم‌تر با ارزش تر کرد ؟
تبلیغات و تبلیغات برای تجارت ضروری هستند - ما این گونه استدلال نمی‌کنیم . چالش برای بازاریابان و تبلیغ کنندگان در تعادل ظریف بین کمیت و کیفیت قرار دارد . این قابل‌درک است که تلاش برای رسیدن به همان اندازه چشم و پرده گوش به طور فیزیکی امکان پذیر باشد ، اما یافته‌های تحقیق ما روشن است . اگر شما این فرصت را دارید که یک کمپین را اصلاح کنید ، از شروع به تحویل آن ، این کار را انجام دهید . این کار ارزش زمان اضافی و دوراندیشی را دارد و می‌توانید اولین برداشت خود را با مشتریان آینده خود ایجاد کنید . https://www.nngroup.com/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.