چگونه با بازاریابی عملکرد شروع کنیم ؟

مقالات تبلیغات را از این سایت دریافت نمایید

چگونه با بازاریابی عملکرد شروع کنیم ؟

بازاریابی عملکرد روش تبلیغ و فروش محصولات را کاملا ً تغییر داده‌است . همچنین بر روشی که ما موفقیت کمپین ‌های بازاریابی را اندازه می‌گیریم تاثیر گذاشته‌است . در گذشته ، نسبت دادن تقریبا ً غیرممکن بود .
امروزه ، فعالیت‌های بازاریابی عملکرد به شما این امکان را می‌دهد که هر چیزی را از برند تا رسیدن به نرخ تبدیل به یک تبلیغ واحد اندازه‌گیری کنید .
این عصر جدید بازاریابی برگرفته از داده به تبلیغ کنندگان در عملکرد آن‌ها کمک کرده‌است ، که به آن‌ها در بهینه‌سازی فعالیت‌های آن‌ها با توجه به بهترین هزینه برای هر کسب کمک کرده‌است .
همانطور که تبلیغات شفاف‌تر شده ، تبلیغ کنندگان به دنبال برندی شدن هستند تا استراتژی‌های بازاریابی خود را با ROI ثابت کنند . بازاریابی عملکرد از نیاز به کاهش هزینه برای کسب و افزایش بازدهی سرمایه به وجود آمده‌است .
Performance Marketing

با استفاده از کمپین ‌های بازاریابی عملکرد ، تبلیغ کنندگان زمانی که یک اقدام خاص تکمیل می‌شود به جای برداشت یا کلیک ، حقوق خود را پرداخت می‌کنند .
بازاریابی عملکرد چیست ؟
در حالی که شرکت‌های بزرگ می‌توانند میلیون ‌ها دلار برای مارک تجاری خرج کنند ، اغلب کسب و کارها باید بر روی خط پایین تمرکز کنند تا سوددهی داشته باشند . بازاریابی عملکرد قدرت را در دست the قرار می‌دهد .
شما عمل را مشخص می‌کنید ، سپس وقتی این کار تکمیل شده‌است - چه فروش ، هدایت ، و یا کلیک کنید .
فواید بازاریابی عملکرد کدامند ؟
فواید بسیاری برای اجرای برنامه‌های بازاریابی عملکرد وجود دارد ، از جمله :
عملکرد آسان - پی‌گیری ریسک پایین ROI منافع اصلی برای بازاریابی عملکرد این است که ۱۰۰ % قابل‌اندازه‌گیری است . به لطف فن‌آوری‌های جدید و سکوهای تبلیغات پیشرفته ، تمام معیارهای تبلیغاتی شما پی‌گیری شده و برای راحتی شما گزارش شده‌اند .
علاوه بر ردیابی بهتر ، بازاریابی عملکرد مقرون‌به‌صرفه است که به معنی ریسک کم‌تر برای the است . با ریسک کم‌تر ، زمان آغاز سریع‌تر ممکن است . دیگه نیازی به تایید نیست .
چه چیزی آن را منحصر به فرد می‌کند ؟
در اغلب اشکال سنتی تبلیغات ، the برای فضای آگهی مستقل از عملکرد هزینه پرداخت می‌کند . این می‌تواند به معنای صدها هزار دلاری باشد که بدون هیچ وقت تبدیل به یک تبدیل هزینه شده‌اند .
با بازاریابی عملکرد ، تبلیغ کنندگان تنها هزینه معاملات موفق را می‌پردازند .
اندازه‌گیری موفقیت ( ROI ) ، کلید بازاریابی دیجیتال موفق است . چندین راه برای ردیابی عملکرد ، از جمله استفاده از ابزارهای بازاریابی وجود دارد .

هر کسب و کاری که در اینترنت مخاطب داشته باشد از این روش استفاده می‌کند، این شرکت ها ممکن است مزون‌ها، شرکت‌های بیمه و یا حتی شرکت‌هایی که ادعا می‌کنند راز جوانی یا کاهش وزن را دارند باشند. شرکت‌های کوچک با بودجه‌های کم از جمله کسب وکارهایی هستند که از بازاریابی عملگرا استفاده می‌کنند، چرا که با گرفتن نوع CPA( هزینه برای هر فروش) می توانند مطمئن باشند که هر مقداری که برای تبلیغات خرج کنند، به سرمایه شان برمی‌گردد.


پی‌گیری مرتب ROI مهم است ، اما زمان کمپین خود را برای جمع‌آوری اطلاعات به شما می‌دهد . بهینه‌سازی هر فعالیت بدون داده کافی غیر ممکن است .
تکامل بازاریابی عملکرد بازاریابی عملکرد به خاطر تکنولوژی جدید و تغییر رفتارهای مصرف‌کننده رشد کرده‌است . در دنیای مبتنی بر عملکرد امروز ، بازاریابی دیجیتال تماما ً در مورد " زدن به افراد راست در سمت راست در زمان مناسب " است .
حالا رومیزی در کنار جاده قرار می‌گیرد ، به طوری که بازاریابان و مشتریان آن‌ها به دنبال رسیدن به مردم در تلفن همراه هستند .
این چشم‌انداز جدید در حال تغییر شیوه‌های مورد علاقه متخصصان SEM و SEO است . متخصصان بهینه‌سازی موتور جستجو که پیش از این بر بهینه‌سازی کلید واژه و ایجاد لینک برای بهبود رتبه‌بندی وب سایت تکیه داشتند ، اکنون باید به دنبال راه‌هایی برای استفاده از محتوای منحصر بفرد و جذاب باشند .
به همین ترتیب ، بازاریابان موتور جستجو باید یاد بگیرند که کمپین ‌های پیشرفته پیچیده را هدایت کنند ، چگونه برای موبایل بهینه‌سازی شوند ، و چگونه از PLAs استفاده کنند .
چالش‌های بالقوه مانند هر فعالیت تبلیغاتی بازاریابی، چالش‌های بالقوه و مشکلاتی نیز وجود دارد که می‌تواند با فعالیت‌های بازاریابی در زمینه بازاریابی به وجود آید .
این موارد ممکن است شامل مسائل مربوط به رعایت مقررات مربوط به مقررات قانونی ، کلاهبرداری ، و شفافیت مکانی باشد . خوشبختانه ، ابزارهای مختلفی مانند تشخیص تقلب وجود دارد که تبلیغ کنندگان می‌توانند برای جلوگیری از این مشکلات استفاده کنند .
قبل از اینکه بتوانید موفقیت هر فعالیت را اندازه‌گیری کنید، مهم است که اهداف کمپین خود را مشخص کنید . چه برای تولید آگاهی از برند و یا فروش محصولات باشد ، تعیین اهداف قبل از شروع کار مهم است .
بسیاری از پلت فرم‌های تبلیغاتی به شما نیاز دارند قبل از ایجاد تبلیغات و یا ایجاد تبلیغات اهداف را مشخص کنید . اهداف کمپین شما مشخص می‌کنند که آگهی‌های شما در کجا نشان‌داده شده‌اند ، که به آن‌ها نشان داده می‌شود و عوامل دیگر برای موفقیت حیاتی هستند .
تبلیغات هدفمند چیست؟
هنگامی که اهداف کمپین خود را مشخص کردید ، می‌توانید از سکوهای آگهی برای ایجاد کمپین ‌هایی استفاده کنید که اهداف خاص را هدف قرار می‌دهند .
برنامه‌ریزی پیش از اجرای استراتژی شما باید براساس اهداف کسب‌وکار شما باشد . به عنوان مثال ، استراتژی برای یک کمپین نسل پیشرو برای رشد آگاهی از برند بسیار متفاوت است . زمانی که اهداف کمپین شما ایجاد شد ، شروع به تحقیق درباره فرصت‌های تبلیغاتی کنید . چه از طریق بازاریابی وابسته ، بازاریابی محتوی ، یا یک پلت فرم رسانه اجتماعی باشد ، به دنبال شرکت‌هایی بگردید که در نوع تبدیل شما تخصص دارند . بخشی از استراتژی کلی شما شامل ساخت یک تیم قوی است . برای ساختن یک تیم بازاریابی ایده‌آل نیاز به موارد زیر دارد :
ارزیابی و بهبود تیم‌های موجود در حال رشد تیم شما با پر کردن شکاف‌ها ، نقاط قوت و ضعف کارمندان خود را ارزیابی کرده و تخصص آن‌ها را اندازه‌گیری کنید . قبل از شروع کار ، تیم خود را سرعت دهید و به سمت بهبود مداوم کار کنید . تعیین اهداف و تعیین اهداف برای اطمینان از عملکرد تیم
با یک تیم قوی و یک استراتژی توسعه‌یافته ، شما آماده اید تا فعالیت‌های بازاریابی خود را شروع کنید .
برنامه پرتاب بعد از پرتاب ، شروع کار واقعی در بعد از پرتاب است . مبارزات شروع به تولید داده‌ها در لحظه‌ای که آن‌ها شروع می‌کنند آغاز می‌شود . این برای یک بازاریاب که کمپین ‌های فردی را برای عملکرد بهینه می‌کند بستگی دارد ، اما the نیز باید برای منابع تبلیغ عالی نیز بهینه‌سازی شود . مسیر تجزیه و تحلیل و معیارهایی را برای تعیین اینکه کدام منابع ترافیک بهترین اجرا را انجام می‌دهند ، ادامه دهید و سپس بودجه آگهی را بر طبق آن تخصیص دهید . از فعالیت‌های بازاریابی عملکرد برای رشد فروش و افزایش بازگشت به سرمایه‌گذاری استفاده کنید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.