تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

مقالات تبلیغات را از این سایت دریافت نمایید

تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

 

اینستاگرام را می توان جزو «فعال ترین و البته برترین شبکه های اجتماعی» دانست، که در کشور ما محبوبیت زیادی دارد و به همین جهت است که تعداد بسیار زیادی از برند های بزرگ از آن برای ارتباط نزدیک تر با مشتریان خود، اسفاده می کنند. اگر شما هم بخواهید در یک فضای رقابتی باقی بمانید، می بایست از این فضا به شیوه ای مطلوب استفاده نمایید.

اما سوال این است که: «شیوه ی مطلوب استفاده از این فضا به چه شکل است؟»

در پاسخ به این سوال می بایست گفت که: «اینستاگرام؛ یک رسانه متکی به ویدیو و تصویر است و بر خلاف توییتر و پینترست، از متن و تکست کمتری برخوردار می باشد.» در واقع دلیل برتری این رسانه هم نسبت به دو مورد یاد شده همین است، بنابراین، اگر شما هم بخواهید در آن به موفقیت برسید، باید مطابق میل کاربران آن عمل نمایید. ساخت کلیپ تبلیغاتی برای اینستاگرام، راهکار بسیار موثری است که می تواند در کمترین زمان ممکن، بیشترین مفهوم را به مخاطب منتقل کند و همین امر سبب شده تا برند های محبوب هم از آن استفاده نمایند. با ساخت یک ویدیو تبلیغاتی برای اینستاگرام، نه تنها می توانید پیام خود را بهترین وجه منتقل کنید، بلکه می توانید تعداد بیشتری مخاطب را به سمت خود جلب کنید.



علیرغم تصویب کند برای شروع ، تبلیغات ویدیویی اینستاگرام امروز بیش از نیمی از تبلیغات در اینستاگرام را تشکیل می دهد.

ویدئوها بیشتر از عکسها در Instagram جذابیت بیشتری ایجاد می کنند و به طور متوسط دو برابر عکس نظر می گیرند. و با رشد زمان تماشای ویدیو در اینستاگرام ، تبلیغات ویدیویی اینستاگرام به برندها زمان لازم برای ارتباط با مخاطبانشان را می دهد.

یک ویدیو مناسب، می تواند به راحتی در بین مخاطبان پخش شود و باعث دیده شدن «برند شما» در بین چندین و چند هزار کاربر جدید شود، و همین عاملی است که در نهایت به موفقیت کسب و کار شما ختم می شود. البته این موفقیت در صورتی بوجود می آید که شما بتوانید یک کلیپ مناسب و عالی تولید نمایید، که این امر هم نیازمند رعایت اصول ویژه خود می باشد، که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.


آگهی ویدئویی Bai با نشان دادن واضح بودن مفید بودن محصول برای آنها ، بینندگان را درگیر خود می کند - نوشیدنی فقط 5 کالری است. مخاطبان Bai از سلامتی آگاه هستند ، بنابراین بینندگانی که این واقعیت غذایی را می بینند ، می فهمند که چگونه این نوشیدنی می تواند برای سلامتی آنها مفید باشد و به آنها انگیزه ای برای خرید محصول می دهد. سرپیچی از انتظارات مشتری نیز غالباً باعث جذابیت تبلیغ می شود ، به همین دلیل است که ما عاشق حرکت پایین بطری بای در این تبلیغ هستیم. بیننده انتظار ندارد بطری اینقدر نیرومند باشد (باعث لرزش دوربین و بیرون آمدن نارگیل می شود) بنابراین بیننده مجبور است لحظه ای روی تبلیغ مکث کند. در ضمن شما می توانید برای سفارش ساخت تیزر برای اینستاگرام از سایت طلوع فیلم استفاده کنید: کلیک کنید



فروش یک کالای اوقات فراغت و در واقع اکثر محصولات ، به احساس مشتری منجر می شود. Interior Define این را به عنوان فروشنده مبل های سفارشی درک می کند ، بنابراین آگهی ویدیویی اینستاگرام آنها از فیلمبرداری با کیفیت بالا و بدون متن برای برجسته کردن جزئیات محصول حسی استفاده می کند ، مانند اینکه مبل به نظر می رسد از حالت نرم و براق برخوردار است اما وقتی مرد روی آن می نشیند شکل خود را حفظ می کند. رنگ مبل خاکستری آبی در برابر دیوار سفید خنثی و فرش کرم رنگ خودنمایی می کند ، بنابراین چشم بینندگان به سمت محصول جلب می شود. به گفته روانشناسان ، حتی به عنوان جسورانه ترین رنگ تبلیغاتی ، سایه آبی و خاکستری مبل نیز تأثیری تسکین دهنده دارد ، که بدون شک بینندگان را وادار می کند که در آن کاناپه راحت بیشتر آرام بگیرند.



منبع: adespresso

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.